quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Post #13 wordt de TTquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
@:coco kon je geen betere TT verzinnen
idd in amerika vliegen ze gewoon naar andere kant vh land voor een datequote:Op vrijdag 7 november 2025 20:17 schreef cherrycoke het volgende:
altijd maar die verdomde nederlandse afstand van max 100km
Bij deze genoteerd.quote:
bedankt voor het melden, doen we niks meequote:
Ik hou van museaquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
bedankt voor het melden, doen we niks mee
Ik ook, ben 2 jaar geleden in Rome geweest, keek mijn ogen uit, letterlijk. Dat is een groot museum, elke gebouw heeft een verhaal, op elke straat staat er wel een ruïne of kerk.quote:
Wie is we?quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
bedankt voor het melden, doen we niks mee
Na 8 weken zeggen ze niks omdat ze hopen dat we dan maar dat vervangende programma gaan kijken. Ik voel me bedonderd.quote:
quote:Op maandag 10 november 2025 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 8 weken zeggen ze niks omdat ze hopen dat we dan maar dat vervangende programma gaan kijken. Ik voel me bedonderd.
Ach het is niet dat ik nu iets anders doe. Gewoon nog steeds half aan het werk, maar dan met een podcast aan.quote:Op maandag 10 november 2025 16:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel weer een uurtje tijd per dag terug.
Net nu het buiten koud begint te worden, sluiten ze ons warme bad.quote:
We worden gewoon beflikkerd!quote:Op maandag 10 november 2025 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net nu het buiten koud begint te worden, sluiten ze ons warme bad.
Tot de volgende Joopquote:Op maandag 10 november 2025 19:37 schreef Joop_W het volgende:
Zou best prettig zijn van te voren seizoensmomenten en -lengte te weten. Tot later dan!
Het programma zou een stuk minder vaak worden uitgezonden….quote:Op maandag 10 november 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij werd er in de lente wel iets gezegd over mogelijk 2 of 3x per week uitzenden (toen ze het hadden over een nieuw barMENS @:dkup).
Misschien komen ze dan straks terug met zoiets.
Jammer dat we niet weten per wanneer.quote:Op maandag 10 november 2025 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het programma zou een stuk minder vaak worden uitgezonden….
Jij plaatste ook opeens iets van het begint weer dit seizoen. Anders had ik het ook niet gewetenquote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat we niet weten per wanneer.
Ja dat kwam compleet uit het niets. Ze hadden het over de herfst maar het werd zomer.quote:Op maandag 10 november 2025 20:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jij plaatste ook opeens iets van het begint weer dit seizoen. Anders had ik het ook niet geweten![]()
![]()
Zit echt totaal geen consistentie in….
Ja ik zag ook een post voorbij komen die volgens mij niet eens op tv is geweest. Iemand met twee kleuren haar. Of ik heb die aflevering gemist.quote:Op maandag 10 november 2025 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Op Insta hebben ze gewoon een story met twee mensen alsof er vanavond een aflevering was.
Kerst en oud en nieuw specials AIDSquote:Op maandag 10 november 2025 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat kwam compleet uit het niets. Ze hadden het over de herfst maar het werd zomer.![]()
Moeten we nu tot de lente wachten?
quote:Emily (21) runt OnlyFans-account vanuit haar slaapkamer bij haar moeder: ‘Alleen content als zij aan het werk is’
https://www.ad.nl/westlan(...)et-werk-is~a00dacd0/
quote:Op zondag 16 november 2025 10:29 schreef DKUp het volgende:
Kent u deze nog?
Alles voor de aandacht om aan meer abonnees en fooien te komen.
[..]
That's how NPO rolls....Denk dat RTL het wel wil hebben, daar zijn ze ook al zo woke en inclusief-geil met Peter van de Vorst voorop.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:23 schreef DrDentz het volgende:
Ben wel blij dat First Dates verdwijnt, elke keer als ik daar langs zapte zag ik 2 genderneutrale debielen met paars haar en 15 neusringen tegenover elkaar zitten.
Maar daar flopt het, want het RTL publiek wil dat niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
That's how NPO rolls....Denk dat RTL het wel wil hebben, daar zijn ze ook al zo woke en inclusief-geil met Peter van de Vorst voorop.
Goed ideequote:Op dinsdag 25 november 2025 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Mooi, kan gewoon naar een commercieel station.
Nee, RTL is van oudsher nooit links/woke geweest. Was altijd wel een zender in het midden en misschien wat leunend naar rechts zelfs. Maar sinds Peter v.d. Vorst daar de scepter zwaait wil hij zijn persoonlijke favoriete woke zender inrichten net als de NPO. Maar goed, we wijken af. Op RTL 5 zou het als dagelijks programma nog wel succesvol kunnen zijn, dat hebben ze nu niet daar na het stoppen van Big Brother.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar daar flopt het, want het RTL publiek wil dat niet.
RTL zie ik het niet doen. Wellicht SBS.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:58 schreef freaky40 het volgende:
Wat ik zeg, ik denk dat RTL het wel wil hebben. Die hebben nog geen dating daily naast de bestaande datingshows die niet echt dagelijks zijn maar een periode in het jaar zoals B&B en Winter vol Liefde, MAFS etc.
Nee, die hebben LLDL al wat een wat uitgebreidere versie is van First Dates maar niet in een restaurant maar gewoon in villa's. Zit op NET 5 al weer een tijdje maar scoort niet voldoende.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
RTL zie ik het niet doen. Wellicht SBS.
In de lente hadden ze het al over veranderen naar bv 2x per week.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, die hebben LLDL al wat een wat uitgebreidere versie is van First Dates maar niet in een restaurant maar gewoon in villa's. Zit op NET 5 al weer een tijdje maar scoort niet voldoende.
Zoals gezegd ik denk dat Peter van de Vorst wel een zalig deugdelijk gevoel krijgt als hij het inlijft op RTL 5 denk ik. Kwestie van tijd dat we lezen dat RTL interesse heeft...quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:59 schreef Dutch_view het volgende:
Waar moeten de haais en anderen met gender identiteitscrisis straks naar toe om te daten
Nou, nou, nou.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:59 schreef Dutch_view het volgende:
Waar moeten de haais en anderen met gender identiteitscrisis straks naar toe om te daten
Gelukkig hebben we de Gifjes nogquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou.
We hadden overigens erg veel zeer leuke haais dit seizoen.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:35 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens vertelde barman Jeremy voor de SBS6 camera dat ze afgelopen weekend net de laatste draaidagen van het seizoen hadden gemaakt. En volgens hem nu definitief ook de laatste waren
Dus ergens in de lente gaat het klaar zijn. Dan vullen we het bad nog een periode en klaar, nog even gezellig dan!quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:35 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens vertelde barman Jeremy voor de SBS6 camera dat ze afgelopen weekend net de laatste draaidagen van het seizoen hadden gemaakt. En volgens hem nu definitief ook de laatste waren
Nothing lasts foreverquote:Op woensdag 26 november 2025 19:51 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dus ergens in de lente gaat het klaar zijn. Dan vullen we het bad nog een periode en klaar, nog even gezellig dan!
Moeten we een therapie groepsapp voor je aanmaken? Je jodelt wat af deze herfst.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nothing lasts forever
even cold november rain
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |