Okequote:Op zaterdag 29 november 2025 21:35 schreef blomke het volgende:
[..]
Paar tientjes op MP.
Een 4 kWh accu van EVApower iets van ¤1900,-
quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post heb ik ook een noodpakket aangeschaft
?quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vergeet er geen condooms in te doen!
fokkers hebben dat niet nodigquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is wel een Chinees merk, maar ik denk dat het wel interessant is, dat je een thuisaccu kunt opladen met zonnepanelen in geval van nood.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:22 schreef blomke het volgende:
Hier een hoofdlamp klaar gelegd met led-lampje op de oplader bij de meterkast.
Verder
- AM/FM analoge radio,
- plank in de kelder met blikvoer, erwten in glas & water&bier
- koffie/thee
- gasbuik plus kampeerkookstel,
- hout voor de houtkachel
- powerbank
We zitten nog te denken aan een 6kWh huisaccu, om evt. de vriezer wat langer bevroren te houden. Weet niet of er huisaccu's zijn (Homewizzard) die een female aansluiting voor een stekker hebben
Dat fluitje is voor als je hulpverleners moet laten horen waar je bent. Ik heb vandaag dat boekje van de overheid gehad over een noodpakket.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee en ik zou ook niet weten wat ik met die zooi moet.
Een fluitje?
Bij wat voor type ramp heb je die spullen nodig?
Dus dat fluitje moet ik 24/7 bij me dragen?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat fluitje is voor als je hulpverleners moet laten horen waar je bent.
In mijn boekje staat bij veiligheid en aandacht trekken:quote:Op woensdag 3 december 2025 22:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dat fluitje moet ik 24/7 bij me dragen?
Gewoon wekelijks je boodschappen doen, grote kans dat je nog voor 3 dagen in huis hebt als er zich een ramp voordoet.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:10 schreef Dotteke het volgende:
Als ik eens kijk wat het kost is het voor de minima die met bijna niets moeten rondkomen niet te doen dit aan te schaffen ook nog een zoveel eten en drinken en geld in huis.
Voor het uiterst zeldzame geval dat mijn huis instort...quote:Op woensdag 3 december 2025 22:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
In mijn boekje staat bij veiligheid en aandacht trekken:
EHBO-doos met gebruiksaanwijzing.
Fluitje om aandacht te trekken of hulpdiensten te laten weten waar je bent.
Dus ik denk dan dat je het de hele tijd bij je moet dragen.
Geen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inderdaad na voltrekking van een ramp flink op blazen net als Rose na het zinken van de Titanic.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gewoon wekelijks je boodschappen doen, grote kans dat je nog voor 3 dagen in huis hebt als er zich een ramp voordoet.
Verder zit er vooral meuk in die noodpakketten waar je geen fuck aan hebt.
Wat moet je bijvoorbeeld met een fluitje. Op blazen als je huis is ingestort?
quote:Op donderdag 4 december 2025 15:29 schreef Moeraskat het volgende:
Wij (lees mijn man) hebben een extra auto op benzine gekocht omdat we allebei een elektrische auto hebben.
Geen grap :’)
Lijkt op mijn jeugd jarenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:00 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb het foldertje in de bus gekregen
'Wij willen je niet bang maken' etc. voert nogal de boventoon
Bah, ik werd er juist wel bang en ongerust van
'In Nederland is geen oorlog, maar er is ook geen vrede', pffffffffff
Koude oorlog heet dat volgens mij
Ook op de mijne, ik kreeg zelfs nog vrij van school om te demonstreren tegen kernwapensquote:
Oja das waarquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:55 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ook op de mijne, ik kreeg zelfs nog vrij van school om te demonstreren tegen kernwapens
Roerige tijden, bah
Oh kijk, dat verklaart het één en anderquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:58 schreef maily het volgende:
[..]
Niet nodig
Neanderthalers aten vrouwen en kinderen op om te overleven; Belgische grot bevat sporen van kannibalisme
Foldertje ook, wat een onzin, 18x hetzelfde te moeten lezen (dat ik vooral hierover met m'n buren/vrienden/familie in gesprek moet). Donderstraal een eind op zegquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn buurman zei: ‘Wat een onzin’. En zelf vind ik het een beetje raar tijdstip. Dus in de prullenbak er mee. De brief dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |