Ja ze zeurde over pijn toch. Dat waren zijn woorden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:43 schreef Momo het volgende:
[..]
En meneer vond het nog allemaal heel logisch en normaal? En mensen overdreven maar?
Gebroken polsen hebben we allemaal wel eens. Gewoon aspirientje erin en gaan toch.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze zeurde over pijn toch. Dat waren zijn woorden.
Ik word er intens verdrietig van als ik mij besef hoe alleen zij zich gevoeld moet hebben toen niemand luisterde en alle volwassenen haar lieten vallen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:07 schreef deedeetee het volgende:
En niemand had door hoe erg het was ? Was de hele omgeving blind dan ? En niemand greep in ? Daar krijg ik het koud van hoor.....
Ze hebben ook zelf foto's gemaakt van het meisje waarop ook van alles te zien is.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:11 schreef littlemindy het volgende:
Wat ik me afvraag: Hoe komen al die details nu boven water terwijl ten tijde van zogenaamd niemand iets doorhad?
Alleen uit de verhoren?
Wat een zieke geestenquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben ook zelf foto's gemaakt van het meisje waarop ook van alles te zien is.
Behalve haar biologische moeder waar ze notabene was weggehaald.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik word er intens verdrietig van als ik mij besef hoe alleen zij zich gevoeld moet hebben toen niemand luisterde en alle volwassenen haar lieten vallen.
Ja klopt zij trok idd wel aan de alarmbellen maar werd niks meegedaan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Behalve haar biologische moeder waar ze notabene was weggehaald.
Dit gebeurt nog steeds dagelijks. Overal ter wereld. 1 case is nu dan gepakt maar elke dag worden kinderen zwaar mishandeld en de omgeving doet niks of durft niks. Er zijn vele meisjes en jongens zoals dit meisje. Er zijn ook veel buren, docenten, sportleiders, familie etc die het weten en hun bek houden want het is niet mijn probleem. Honderden kids, duizenden kids, misschien wel meer nog, elke dag. Het zal nooit stoppen. Oogkleppen op, oortjes dicht, dan zien we lekker niks.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:21 schreef Seeburg54 het volgende:
Dit soort onmensen moet je gewoon ophangen aan een hoge boom.
Maar de instanties die nooit hebben ingegrepen terwijl er tekenen genoeg waren dat er wat mis was...
Dit is wel een heel erg extreem geval in Nederland.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit gebeurt nog steeds dagelijks. Overal ter wereld. 1 case is nu dan gepakt maar elke dag worden kinderen zwaar mishandeld en de omgeving doet niks of durft niks. Er zijn vele meisjes en jongens zoals dit meisje. Er zijn ook veel buren, docenten, sportleiders, familie etc die het weten en hun bek houden want het is niet mijn probleem. Honderden kids, duizenden kids, misschien wel meer nog, elke dag. Het zal nooit stoppen. Oogkleppen op, oortjes dicht, dan zien we lekker niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |