Dan verhuis je toch lekker naar het land van Ome Erdolf?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:20 schreef AudiTT het volgende:
Land met een homo als president straks![]()
De wereld lacht jullie uit
Alsof de D66 daar ooit wat aan bijgedragen heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarom moet ik ook altijd zo lachen om die mensen die roepen KUTJETTE IS GEKOZEN, IK GA EMIGREREN!!!!11!!!111!!!! omdat ze een keer in Spanje op vakantie zijn geweest en direct denken dat het daar fantastisch is. Het zal er ook best wel prima zijn als je gewoon werkt, maar op het moment dat je een keer iets van een sociaal vangnet nodig hebt merk je pas hoe goed Nederland is. Om nog maar te zwijgen over dingen als de algemene kwaliteit van de infrastructuur/het wegennet, de efficiėntie als je iets geregeld wil krijgen bij de overheid en ga zo maar door.
D66 scoort juist verrassend goed.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:28 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Alsof de D66 daar ooit wat aan bijgedragen heeft.
Het enige wat die willen is de onafhankelijke rechtsstaat afbreken, de democratie ondermijnen en het volk omvolken.
Waarom zou ik daar gelukkiger zijn?quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:22 schreef HSG het volgende:
Emigreer naar Afghanistan. Daar word jij veel gelukkiger.
Daar wonen geen witte mensen en het is superdivers.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar gelukkiger zijn?
?quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Daar wonen geen witte mensen en het is superdivers.
Doe niet zo wit en racistisch. Het is daar anders.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
?
Afghanistan is zo'n 90% wit. En divers? Heb je daar cijfers van?
En waarom zou dat fijner zijn?
Beter een homo, dan een Turk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:20 schreef AudiTT het volgende:
Oh oh oh, weer niet op zitten letten tijdens de les..quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:28 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Alsof de D66 daar ooit wat aan bijgedragen heeft.
Het enige wat die willen is de onafhankelijke rechtsstaat afbreken, de democratie ondermijnen en het volk omvolken.
Een president ja? 😱quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:20 schreef AudiTT het volgende:
je moet wel uit een heel dom land komen om dat te denken, we hebben niet eens een president.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:20 schreef AudiTT het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |