Alleen de landen waar minder vrijheid heerst hoor. De normale landen met ontwikkelde inwoners die daadwerkelijk er toe doen vinden hier niet zo veel van. Al die andere landen zijn we niet zo mee bezig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:20 schreef AudiTT het volgende:
Land met een homo als president straks![]()
De wereld lacht jullie uit
Achquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:20 schreef AudiTT het volgende:
Totdat je een keer de trein hebt gepakt in Engeland of de VS en je vervolgens dolblij bent met de Nederlandse NS prijzenquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:17 schreef dikkedaniel het volgende:
Maar de NS vind ik wel een beetje duur, zoals nog andere zaken overigens.
Klopt. Maar op vakantie heb je daar geen last van. Dus het probleem uit de OP dat andere landen altijd tegenvallen ervaar ik niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarom moet ik ook altijd zo lachen om die mensen die roepen KUTJETTE IS GEKOZEN, IK GA EMIGREREN!!!!11!!!111!!!! omdat ze een keer in Spanje op vakantie zijn geweest en direct denken dat het daar fantastisch is. Het zal er ook best wel prima zijn als je gewoon werkt, maar op het moment dat je een keer iets van een sociaal vangnet nodig hebt merk je pas hoe goed Nederland is. Om nog maar te zwijgen over dingen als de algemene kwaliteit van de infrastructuur/het wegennet, de efficiëntie als je iets geregeld wil krijgen bij de overheid en ga zo maar door.
Turkije heeft nu ook een homo als presidentquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:20 schreef AudiTT het volgende:
Behalve op Tenerife... voelde als Nederlandquote:
Ik krijg telkens Nederlanders in Spanje op mijn Twitter fyp die trots vertellen dat ze in Spanje een kop koffie kopen voor 2 euro en dat het daar dus veel goedkoper is allemaal.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarom moet ik ook altijd zo lachen om die mensen die roepen KUTJETTE IS GEKOZEN, IK GA EMIGREREN!!!!11!!!111!!!! omdat ze een keer in Spanje op vakantie zijn geweest en direct denken dat het daar fantastisch is. Het zal er ook best wel prima zijn als je gewoon werkt, maar op het moment dat je een keer iets van een sociaal vangnet nodig hebt merk je pas hoe goed Nederland is. Om nog maar te zwijgen over dingen als de algemene kwaliteit van de infrastructuur/het wegennet, de efficiëntie als je iets geregeld wil krijgen bij de overheid en ga zo maar door.
Totdat je die mensen gaat uitleggen dat het modale jaarsalaris in Spanje 16k is en hier 45k, maar dat snappen ze waarschijnlijk al niet meer.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik krijg telkens Nederlanders in Spanje op mijn Twitter fyp die trots vertellen dat ze in Spanje een kop koffie kopen voor 2 euro en dat het daar dus veel goedkoper is allemaal.
Domme reactie is dom.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:20 schreef AudiTT het volgende:
Waarom?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:20 schreef AudiTT het volgende:
Sterker nog: erg grof.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Grof? Jij wil vrouw zijn verbieden???
Emigreren en daarna werk zoeken in een land voordat je echt goed weet hoe het werklandschap er uitziet, ik zou er wel stress van krijgen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:51 schreef Vliegbaard het volgende:
De afgelopen jaren genoeg vrienden gesproken die het in het buitenland allemaal zo geweldig vinden.
Alles is goedkoper (en daarmee schijnbaar beter) dan in Nederland.
1 van mijn beste maten is 3 maanden terug verhuisd naar zuid-Frankrijk. Die komt er nu ook wel achter dat de mentaliteit hier toch een stuk beter is. Ook de processen bij de overheid werken hier een stuk beter. Heeft 2 banen afgewezen omdat het te weinig verdiende daar in Frankrijk. Zit hij nu dus in een huurhuis wat hij eigenlijk niet kan betalen omdat hij ervan uitging dat hij daar hetzelfde als in Nederland ging verdienen.
Het enige wat ergens anders beter is, is mogelijk het weer. Maar ook daar moet je van houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |