Ik zie erg veel ik, ik, ik. Precies zoals we haar kennen.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-zo-ver-kunnen-komen
Ze krijgt veel kritiek en dat is
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:52 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wie is er aan het liegen? Halsema of hoofdonderzoeker Bernadette Verheggen?
En de media ook niet; die zien in mevrouw Keizer het Grote Gevaar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Hint. Het is niet Bernadette Verheggen.
Maar goed, het is een debat voor de bühne, want de linkse raad laat haar never nooit niet vallen.
Normaal gesproken met haar gedrag had ze al lang al het gemeentehuis uit geschopt zijn geweest. Met pek en veren. Maar ja, links he, die beschermen elkaar wel.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:38 schreef William_Papadin het volgende:
De beerput blijkt dieper en dieper te zijn dan gedacht. De positie van Halsema is absoluut onhoudbaar, en wordt alleen nog maar gedekt door een lading volledig doorgedraaide woke raadslieden die blind achter hun Grote Burgemeester aan marcheren de afgrond in.
Ook rechts heeft daar een handje van.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Normaal gesproken met haar gedrag had ze al lang al het gemeentehuis uit geschopt zijn geweest. Met pek en veren. Maar ja, links he, die beschermen elkaar wel.
Mafioos daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |