De rest is te vinden bij de link naar steam, wil de OP niet onnodig groot maken.quote:VERZAMELEN, OVERLEVEN, GEDIJEN
In ARC Raiders wisselt de gameplay tussen het oppervlak dat wordt beheerst door dodelijke machines en de levendige ondergrondse samenleving Speranza. Maak, repareer en upgrade je uitrusting in de veiligheid van je eigen werkplaats, voordat je naar boven gaat om de overblijfselen van een verwoeste maar prachtige wereld te plunderen. Speel alleen of in groepen van maximaal drie personen, terwijl je omgaat met de constante dreiging van de machines van ARC en de onvoorspelbare keuzes van andere overlevenden. Uiteindelijk bepaal je zelf wat voor soort Raider je bent... en hoe ver je gaat om te overwinnen.
Ik heb nog geen enkele crash uberhaupt meegemaakt.. Maar dat is iets wat veel spelers overkomt begrijp ik van jou?quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:41 schreef V. het volgende:
Arc Raiders is supertof![]()
![]()
![]()
Afgezien van de nodige bizarre crashes van de game, maar als het werkt is het super.
Er is een groep mensen die worstelt met veel crashes. Ik ben er een van.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele crash uberhaupt meegemaakt.. Maar dat is iets wat veel spelers overkomt begrijp ik van jou?
Als je kussens van 69 of 99 euro kunt betalen, kun je ook een game van 3 of 4 tientjes betalen.quote:
Ja dit heb ik ook al een keer ervaren, volgende keer doe ik gewoon hetzelfde als ik de kans krijg.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:10 schreef V. het volgende:
Exfil campers... ze staan nog lager op de morele ladder dan pedoseksuelen![]()
Tot op heden weiger ik anderen te naaien, als het even kan help ik zelfs.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja dit heb ik ook al een keer ervaren, volgende keer doe ik gewoon hetzelfde als ik de kans krijg.
Baasquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:16 schreef V. het volgende:
[..]
Tot op heden weiger ik anderen te naaien, als het even kan help ik zelfs.
Vandaag nog kwam er iemand de metro ingekropen vanaf het andere perron. Had ik zo kunnen killen, maar gewoon de terugreis begonnen en diegene dus ook zijn loot gegund.
En gisteren zelfs een wildvreemde gerevived.
Ooit wordt het beloond...
Ja dat snap ik, ik was nog een beetje woest toen ik dit typte... alles voor niets. Alle loot weg, door zo'n enorme klootzak. Meteen alt + f4 daarna, maar ik blijf de volgende keer toch liever de "good guy" in plaats van wraak te nemen op een onschuldig persoon.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:16 schreef V. het volgende:
[..]
Tot op heden weiger ik anderen te naaien, als het even kan help ik zelfs.
Vandaag nog kwam er iemand de metro ingekropen vanaf het andere perron. Had ik zo kunnen killen, maar gewoon de terugreis begonnen en diegene dus ook zijn loot gegund.
En gisteren zelfs een wildvreemde gerevived.
Ooit wordt het beloond...
Ik ben sowieso niet iemand die ellenlang in een raid blijft. Meestal heb ik 1 of 2 doelen voor zo’n raid en als ik die gehaald heb en ik zit vol spulletjes ben ik weg. Hooguit 10-15 minquote:Op zondag 16 november 2025 12:20 schreef Divje het volgende:
Verder nog iemand die zo snel mogelijk extract als je spawned met nog een kwartier te gaan?
Als je een raider hatch key hebt is het het wel waard om te wachten tot de laatste minuten voor de xpquote:Op zondag 16 november 2025 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet iemand die ellenlang in een raid blijft. Meestal heb ik 1 of 2 doelen voor zo’n raid en als ik die gehaald heb en ik zit vol spulletjes ben ik weg. Hooguit 10-15 min
Totdat je te grazen wordt genomen door een bende gay raiders 😱quote:Op zondag 16 november 2025 13:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je een raider hatch key hebt is het het wel waard om te wachten tot de laatste minuten voor de xp
Ben nu nude runs aan het doen om door m'n quests heen te komen. Fluit en adrenaline shots mee en zoveel mogelijk Arc ontwijken. En vooral vaak 'just passing through, questing' roepen, als dank krijgen ze een melodietje. Word alsnog vaak neergeschoten maar ja, weinig te verliezenveel plezier met m'n fluit
Wat is een nude run en hoe helpt dat je quests?quote:Op zondag 16 november 2025 13:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je een raider hatch key hebt is het het wel waard om te wachten tot de laatste minuten voor de xp
Ben nu nude runs aan het doen om door m'n quests heen te komen. Fluit en adrenaline shots mee en zoveel mogelijk Arc ontwijken. En vooral vaak 'just passing through, questing' roepen, als dank krijgen ze een melodietje. Word alsnog vaak neergeschoten maar ja, weinig te verliezenveel plezier met m'n fluit
Ik las volgeblaftequote:Op zondag 16 november 2025 17:17 schreef V. het volgende:
Vandaag een exfil camper lik op stuk gegeven. Heerlijk gevoel![]()
Probeerde me met met een ferro om zeep te helpen maar tijdens zijn reload jaste ik hem vol met 12 medium rounds uit mijn volgebuffte arpeggio
Zonder augment en gear. Of alleen met augment. En dus de fluit. Helpt niks met m'n quests maar als ik dood ga verlies ik ook niks. Heb al m'n sentinel cores trouwens uit een (volgens mij) Courier of Probe gehaald. Of een Rocketeer (ook goed voor Rocketeer cores) husk tijdens die events.quote:Op zondag 16 november 2025 17:21 schreef V. het volgende:
[..]
Wat is een nude run en hoe helpt dat je quests?
Ik heb nu eigenlijk maar 1 doel en dat is nog een sentinel slopen zodat ik mijn weapons workbench naar level 2 kan helpen, maar de hele dag geeneen gezien
Dan verlaat ik het potje en start ik een nieuwe.. In mijn ervaring is dan heel veel al geloot, beetje verloren tijd om verder te gaan als je begint als anderen al 15 minuten bezig zijn geweest imoquote:Op zondag 16 november 2025 12:20 schreef Divje het volgende:
Verder nog iemand die zo snel mogelijk extract als je spawned met nog een kwartier te gaan?
Eerst dacht ik (want ben vooral een solo gamer): hoe ga ik die ARC’s in godsnaam slopen om aan al die items te komen? Maar met een Wolfpack en een paar Hullcrackers kom je vrij snel best ver. Die Rocketeers zijn dan zo uit de lucht en de Bastion kost ook niet veel moeite.quote:Op zondag 16 november 2025 19:22 schreef V. het volgende:
Ik heb een paar hullcrackers aangeschaft.
Komende week maar even wat grotere Arcs slopen
Cross-platform uit bij mij (speel PS5). Vind ik zelf beter te doen en daardoor ook leuker.quote:Op maandag 17 november 2025 10:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit weekend begonnen met ARC Raiders, het extraction shooter genre is normaal gesproken ook niet aan mij besteed, maar dit is een heerlijke game.
Sfeer, graphics, sound design(!) én een player base die ook nog grotendeels samen lijkt te willen werken? Wat wil je nog meer.
Oh en de speler die de "Don't shoot!" emote gebruiken om je daarna alsnog onder vuur te nemen zijn echt het laagste van het laagste.Gelukkig kom je ze maar sporadisch tegen.
Spelen jullie met cross-platform aan of uit? Schijnt wel verschil in te zitten aangezien de meeste puberige edgelords veroordeeld zijn tot een console.
Oh en:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2025 10:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit weekend begonnen met ARC Raiders, het extraction shooter genre is normaal gesproken ook niet aan mij besteed, maar dit is een heerlijke game.
Sfeer, graphics, sound design(!) én een player base die ook nog grotendeels samen lijkt te willen werken? Wat wil je nog meer.
Oh en de speler die de "Don't shoot!" emote gebruiken om je daarna alsnog onder vuur te nemen zijn echt het laagste van het laagste.Gelukkig kom je ze maar sporadisch tegen.
Spelen jullie met cross-platform aan of uit? Schijnt wel verschil in te zitten aangezien de meeste puberige edgelords veroordeeld zijn tot een console.
Oh en:
[ afbeelding ]
Dit is puur anecdotaal en daar valt geen pijl op te trekken. Ik speel op de pc met crossplay aan en er zijn enorm veel vriendelijke lui in solo's.quote:Schijnt wel verschil in te zitten aangezien de meeste puberige edgelords veroordeeld zijn tot een console.
Leapers kunnen niet tegen die brandgranaten. Twee goedgemikte na elkaar en hoppa..quote:Op maandag 17 november 2025 10:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerst dacht ik (want ben vooral een solo gamer): hoe ga ik die ARC’s in godsnaam slopen om aan al die items te komen? Maar met een Wolfpack en een paar Hullcrackers kom je vrij snel best ver. Die Rocketeers zijn dan zo uit de lucht en de Bastion kost ook niet veel moeite.
Ik zou ‘m sowieso een keer halen. Het is echt een geweldige game, ook zeker voor solo’s.quote:Op maandag 17 november 2025 11:08 schreef Document1 het volgende:
Ik twijfel over deze game want ik zit nog vol in baldurs gate.
Gewoon halen, is de 40,- meer dan waard.quote:Op maandag 17 november 2025 11:08 schreef Document1 het volgende:
Ik twijfel over deze game want ik zit nog vol in baldurs gate.
quote:Op maandag 17 november 2025 14:07 schreef Divje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe hardloop tune gevonden
quote:Mouse smoothing (in shooters) is een techniek waarbij de game kleine veranderingen in je muisbeweging afvlakt of gemiddeld maakt over meerdere frames.
Het doel is om bewegingen vloeiender te maken - maar daardoor verlies je wel precisie.
En dan moet je ook nog een dure pc of game console halen en nog eens een duur internetabonnement afsluiten. Ik sla ook over.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:41 schreef -Deluzion- het volgende:
Eerst zegt zo'n kereltje "don't shoot", prima, ik draai me om en wordt dan opeens aan flarden geknald .... leuk spel
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 november 2025 18:10 schreef V. het volgende:
Exfil campers... ze staan nog lager op de morele ladder dan pedoseksuelen![]()
Nou naar mijn idee bij shooters hoef je niet echt zo'n super pc te hebben.. Althans ik zet aardig wat settings, landschap kwaliteit etc., juist op laag om een hogere framerate te hebben.quote:Op maandag 17 november 2025 18:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog een dure pc of game console halen en nog eens een duur internetabonnement afsluiten. Ik sla ook over.
[Johan Cruijff-modus]Maar da's logisch.[/Johan Cruijff-modus]quote:Op maandag 17 november 2025 18:17 schreef Masberum het volgende:
Ow ja, naast het optimaliseren van de settings is dit ook een nuttig iets om te doen
(mouse smoothing staat standaard aan, maar uitzetten is beter voor je aim)
Vandaag ook weer twee van die losers. Tsja, als je verder niks kunt...quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:41 schreef -Deluzion- het volgende:
Eerst zegt zo'n kereltje "don't shoot", prima, ik draai me om en wordt dan opeens aan flarden geknald .... leuk spel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |