Waarom? De huisartsenpraktijken hebben dat toch gewoon liggen?quote:Op donderdag 6 november 2025 17:26 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb hem ook al gehadwel gedoe omdat ik het zelf moest ophalen bij de apotheek.
Bij ons wordt er van tevoren besteld voor de risicogroepen. Als je uit eigen initiatief ook wil prikken krijg je een recept die je moet afhalen bij de apotheek en dan kun je hem er bij de huisarts laten prikken.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Waarom? De huisartsenpraktijken hebben dat toch gewoon liggen?
Apart, maar waarom zou je dat willen als je geen risicogroep bent?quote:Op donderdag 6 november 2025 17:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij ons wordt er van tevoren besteld voor de risicogroepen. Als je uit eigen initiatief ook wil prikken krijg je een recept die je moet afhalen bij de apotheek en dan kun je hem er bij de huisarts laten prikken.
Is standaard bij huisartsen als je niet door hen wordt uitgenodigd.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Apart, maar waarom zou je dat willen als je geen risicogroep bent?
Neenee, ik moet nog een hoop werk verrichten in mijn levenquote:
Ok dan nog even nietquote:Op donderdag 6 november 2025 17:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Neenee, ik moet nog een hoop werk verrichten in mijn leven
Weet je precies wat er in die prik zit?quote:Op donderdag 6 november 2025 17:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is standaard bij huisartsen als je niet door hen wordt uitgenodigd.
Ik heb van huis uit altijd geleerd ieder jaar de prik te nemen, ook toen ik nog kind was. Liever een prikje dan een paar daagjes ziek
Nee, ook niet wat de moleculaire opmaak is van de mok thee die ik nu drinkquote:Op donderdag 6 november 2025 18:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet je precies wat er in die prik zit?
Een prik is linker.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, ook niet wat de moleculaire opmaak is van de mok thee die ik nu drink
Neuh, veel minder milliliter dan mijn mok thee.quote:
Het heeft heeeel veel levens gered, jij ziet ze liever doodgaan?quote:Op donderdag 13 november 2025 15:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Weer als slaafjes in de rij. Zowel voor de griep- als coronaprik.
Ik ken meer mensen met vaccinatieschade.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:32 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Het heeft heeeel veel levens gered, jij ziet ze liever doodgaan?
Onderzoek zegt van niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen met vaccinatieschade.
De onderzoeken die jij wellicht leest, diegene die iets aantonen passen natuurlijk niet in je straatje.quote:
Je kijkt dus niet verder dan jouw neus lang is.quote:
Als m’n gezondheid ooit zo slecht is geworden dat ik tot de risicogroep behoor, dan denk ik dat ik maar moet accepteren dat mijn tijd op deze planeet er bijna op zit. Die prik mogen dan aan een ander geven.quote:Op zondag 23 november 2025 04:27 schreef Sjemmert het volgende:
Vaccineren tegen griepjes en verkoudheids virussen is onzin als je geen risico geval ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |