Dat is op dit forum heel normaal.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:23 schreef Plompzakker het volgende:
Zou ze ook geschokt zijn dat er hier kanker wordt gefaket?
Dit dus.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je ook wel omgegaan met het wat pauperiger gedeelte van de Nederlandse bevolking. Ik ken eigenlijk niemand persoonlijk die zo praat.
Hou het lekker bij het verkopen van je prutproducten, over 3 jaar zit er een andere importarbeider op je plek.quote:De Italiaanse, die als ‘account executive’ bij een Amsterdamse bureau werkt,
Misschien ben je een NY Knicks fan? Die hebben namelijk alle reden om veel te vloeken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:50 schreef Lyrebird het volgende:
Buitenlanders die in een land komen en dan verbaasd zijn dat het er anders aan toe gaat dan in hun eigen land, en er over klagen? Ze weet waar de deur is.
Ze heeft overigens wel een punt. Toen ik naar de VS verhuisde, toen vroeg een van mijn room mates waarom ik zo veel aan het vloeken was.
Nee, was een Red Sox fan (dit was in 2001).quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien ben je een NY Knicks fan? Die hebben namelijk alle reden om veel te vloeken.
Dan kan je de halve Nederlandse taal opdoeken. Krijg de klere, pokkeweer, pesthekel, tyfuswarm, lazarus zijn....quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:42 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ben het wel eens , schelden met ziekten , ook met andere ziekten dan kanker is not done, al scheld ik zelf nog weleens met 'tering', dat moet ik toch eens afleren.
Ooohh the curse of the Bambino, dat was ook wel een goeie reden om te vloeken. En Bostonians die vloeken klinken grappig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:08 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, was een Red Sox fan (dit was in 2001).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |