Ging toen ook weken over de geaardheid van Overmars. Denk daarom nog steeds dat die dickpik een afleiding wasquote:Op donderdag 6 november 2025 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit was al in jaren 90, is uiteindelijk nog een rechtzaak om geweest.
Die gaat dus ook weg eind van het seizoen of zodra er een vervanger is.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:25 schreef Red_85 het volgende:
Jesus fucking hell dat heeft lang geduurd.
Nu die faker Kroes nog.
quote:Vertrek Alex Kroes
Alex Kroes heeft zijn positie per direct ter beschikking gesteld, maar de andere directieleden en de Raad van Commissarissen hebben de technisch directeur met klem verzocht om ten behoeve van de continuïteit de komende tijd aan te blijven. Kroes: "Mijn contract loopt aan het einde van het seizoen af, mocht de club eerder een technisch directeur aantrekken dan draag ik mijn werkzaamheden op dat moment over."
Beter. Keizer heeft zich ook 2 keer mogen bemoeien met het eerste en beide keren was het drama.quote:
Mooi.quote:
Farioli halen was zijn enige goede actie, en mss Dolberg en Gloukh.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:23 schreef BobW het volgende:
Willen we dat Kroes ook gaat?
Hij was zowel verantwoordelijk voor Farioli als Heitinga, lastig.
Ook eigenlijk geen zin in weer een rondje bestuurlijke chaos
Hij heeft van dichtbij gezien hoe het moet.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:29 schreef Adames het volgende:
Nou mooi nieuws. Het lek is boven.
Grim gaat de rest van het seizoen redden. CL winst is nog mogelijk.
Zo lang laten aanklooien dat eigenlijk het hele seizoen al naar de klote is.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:30 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Farioli halen was zijn enige goede actie, en mss Dolberg en Gloukh.
Maar hij heeft Farioli weg gejaagd, het Henderson verdomd moeilijk gemaakt om zich welkom te voelen, Heitinga gehaald en langdurig laten aanklooien.
Henderson was ook wel erg moeilijk hoor. Werd het hele jaar neergezet als dure postbodevoetballer. Nu hij weg is, was het opeens een Beckenbauer.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:30 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Farioli halen was zijn enige goede actie, en mss Dolberg en Gloukh.
Maar hij heeft Farioli weg gejaagd, het Henderson verdomd moeilijk gemaakt om zich welkom te voelen, Heitinga gehaald en langdurig laten aanklooien.
Zijn de blessures dit jaar nog steeds de schuld van Priske?quote:Op donderdag 6 november 2025 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ontzettend oneerlijk dat we geen enkele keer tegen dit Ajax met Heitinga mochten spelen, terwijl wij jullie twee keer hebben laten spelen tegen Priske afgelopen jaar.
Ik ben best een beetje ziedend.
Jullie hebben al een keer tegen interim Heitinga mogen spelen.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ontzettend oneerlijk dat we geen enkele keer tegen dit Ajax met Heitinga mochten spelen, terwijl wij jullie twee keer hebben laten spelen tegen Priske afgelopen jaar.
Ik ben best een beetje ziedend.
O.a. ik riep al dat we hem gingen missen en hem laten gaan meer geld ging kosten dan hem behouden.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Henderson was ook wel erg moeilijk hoor. Werd het hele jaar neergezet als dure postbodevoetballer. Nu hij weg is, was het opeens een Beckenbauer.
Fromquote:Op donderdag 6 november 2025 16:34 schreef raptorix het volgende:
From maakt seizoen af, volgend seizoen Wiegman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |