Was je goed verzekerd?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:16 schreef Black-Death het volgende:
Mijn vrouw steekt hier een kaars aan. Ben benieuwd of het helpt
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:18 schreef Wotte het volgende:
Welke blinde vinken hadden het ook alweer over het talent van Bounida?
Dit forum is met al die kanjerreclames ook van conference league-niveauquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:21 schreef ISVV het volgende:
Dit lijkt wel een potje in de Conference League
Koop een abo.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit forum is met al die kanjerreclames ook van conference league-niveau
De laatste spartelingen. Dit forum bloedt dood @tong80quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weiger de budgetbak van de aldi en de frontpage te sponsoren.quote:
Ik heb voor NAC - PSV gezeten. Dit is topvoetbal.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:21 schreef ISVV het volgende:
Dit lijkt wel een potje in de Conference League
NAC speelde best goedquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb voor NAC - PSV gezeten. Dit is topvoetbal.
Ook alleen al de opmerking: "Koop een abo", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feite ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:
Wat had je gedaan dan?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb voor NAC - PSV gezeten. Dit is topvoetbal.
Inderdaad tenentrekkend.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
DJMO is nog aan het lopen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al 18 delen feedback over advertenties
Nog erger, kan niet eens een abbo nemen, want gebanned in de shop, die kale komt zelf nooit meer op zijn eigen forum, zegt eigenlijk wel genoeg.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al 18 delen feedback over advertenties
Wie niet?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die lag toch een keer met blote kont op een Ajax dekentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |