Voor de televisiequote:Op dinsdag 25 november 2025 19:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je zegt dat je gezeten hebt dus waarvoor?
Aha zo, dacht bij Ongehoord Nederland ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de frontpage (dat bestaat echt)
Corners moet je hard en laag nemen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:30 schreef RipCity het volgende:
Is er ooit iets positiefs uit een korte corner gekomen?
Danny is een soort Jack van Gelder meets Harry Vermeegen geworden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de frontpage (dat bestaat echt)
Ho ho dagelijks grappige plaatjes!quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weiger de budgetbak van de aldi en de frontpage te sponsoren.
Een kopbal en dus hersenschade minderquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:30 schreef RipCity het volgende:
https://nos.nl/video/2417(...)ub-maar-een-gestichtquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:30 schreef RipCity het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, kennelijk een stukje geschiedenis wat nog hangt, ik ga me er niet te druk om maken, keek trouwens vandaag even mobiel, maar die hele site is kapot.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoe kun je geband worden in de shop
Dan stuur je heywoodu via dm een cadeaubonquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ho ho dagelijks grappige plaatjes!
De enige reden waarom ik eigenlijk zou betalen is om mensen als heywoodu die zonder vergoeding zoveel tijd steken in content.
@heywoodu Onlyfans starten!quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ho ho dagelijks grappige plaatjes!
De enige reden waarom ik eigenlijk zou betalen is om mensen als heywoodu die zonder vergoeding zoveel tijd steken in content.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Koop een abo", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feite ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Vast nog wel ergens een andere random kale man op te pikkenquote:
Treurig.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, kennelijk een stukje geschiedenis wat nog hangt, ik ga me er niet te druk om maken, keek trouwens vandaag even mobiel, maar die hele site is kapot.
Dat gaat wel goed komen, wellicht koop ik een oefen ski springschans voor zijn vrouw of zoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |