quote:Jutta Leerdam ontbijt met hamburger in vliegtuig naar VS
Jutta Leerdam genoot woensdag van een hamburger als ontbijt in het vliegtuig naar de Verenigde Staten. Ze vliegt enkele dagen na de start van het schaatsseizoen naar het thuisland van verloofde Jake Paul.
Ik denk meer dan onze twee posts bij elkaar opgeteld.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:39 schreef vosss het volgende:
Wat verdient zo'n geit met dergelijke totaal niet ter zake doende kutposts eigenlijk?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik denk meer dan onze twee posts bij elkaar opgeteld.
Tiktok staat erom bekend best slecht te betalen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:39 schreef vosss het volgende:
Wat verdient zo'n geit met dergelijke totaal niet ter zake doende kutposts eigenlijk?
Aaahahaha, je vindt haar vast te aantrekkelijk aahahahahaquote:
Ze heeft wel een goede bips zegquote:Op donderdag 6 november 2025 05:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Aaahahaha, je vindt haar vast te aantrekkelijk aahahahaha
Dat wel ja, maar dat hoeft iemand nog niet aantrekkelijk te maken.quote:Op donderdag 6 november 2025 05:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ze heeft wel een goede bips zeg
Gewoon er achter blijven lopenquote:Op donderdag 6 november 2025 06:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar dat hoeft iemand nog niet aantrekkelijk te maken.
Ze gaan zich altijd omdraaien in de ijdele hoop dat je jouw best gaat doen om een goed gesprekje aan te knopenquote:Op donderdag 6 november 2025 07:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Gewoon er achter blijven lopen
Alleen jij krijgt maagzuur van 1 burgerquote:Op donderdag 6 november 2025 07:47 schreef Evangelion het volgende:
Vast comfortabel zoveel plamuur op je bek en maagzuur tijdens een 8 uur durende vlucht.
Onzin. Hamburgers zijn 1,60eurquote:Op donderdag 6 november 2025 06:39 schreef roos94 het volgende:
Gister nog een heerlijke hamburger op. Hij kost louter ¤6.50
Die eet ze ook niet helemaal op denk ik hoor. Alleen voor het filmpje even.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja teringlekker zo'n hamburger. Echt HEERLIE
Maar als topsporter kan zoiets echt niet!
Jawel joh. Jutta eet wel vaker zulke dingenquote:Op donderdag 6 november 2025 09:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die eet ze ook niet helemaal op denk ik hoor. Alleen voor het filmpje even.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |