Ik vind mijn bed veel fijner liggen na een paar dagen. Nog net niet zo irritant als wanneer je partner 'lekker' je kussen heeft opgeschudquote:Op maandag 17 november 2025 04:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar why?schoon beddengoed ligt zo fijn.
Nee vind ik het geld niet waard.quote:Op maandag 17 november 2025 19:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen ander huishoudelijk werk dat je liever laat doen?
Dus je hebt geen zin in huishoudelijke klussen, maar hebt er ook geen geld voor over om het te laten doen.quote:Op maandag 17 november 2025 20:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee vind ik het geld niet waard.
Het maakt dan ook niets uit wat we denken, doen of willen en kunnen net zo goed de hele tijd in bed blijven liggen. Met of zonder schone lakens.quote:Op maandag 17 november 2025 20:13 schreef Masberum het volgende:
Kijk uiteindelijk gaan we toch allemaal dood en dan maakt het allemaal niet uit of we nou ons beddengoed 1 keer per week of 1 keer per maand verschoonden.
Dat doe ik al jaren niet meer, was het zat om elke keer wanneer het toch iets te warm was de hele boel weer uit elkaar te halen (vooral een crime bij een tweepersoonsdekbedovertrek (5x woordwaardequote:Op woensdag 5 november 2025 21:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vooral dekbed in dekbedovertrek is superkut. De rest valt wel mee.
Nee je hoeft ook je mond niet te poetsen en je reet af te vegen we gaan toch doodquote:Op maandag 17 november 2025 20:13 schreef Masberum het volgende:
Kijk uiteindelijk gaan we toch allemaal dood en dan maakt het allemaal niet uit of we nou ons beddengoed 1 keer per week of 1 keer per maand verschoonden.
Bij mij gaat het eerder richting dat laatste. Ben alleenstaande man... bed opmaken is fysiek een zeer intensieve klus, zeker als je de jongste niet meer bent. Het gaat steeds minder op de automatische piloot. Zal ook met thuiswerken en ChatGPT te maken hebben, voor heel veel dingen hoef je geen stap meer te verzetten.quote:Op maandag 17 november 2025 20:13 schreef Masberum het volgende:
Je doet mee aan hardloopwedstrijden. Een bed verschonen vind je ‘een zeer intensieve klus’? Serieus?quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:41 schreef core2duo het volgende:
[..]
Bij mij gaat het eerder richting dat laatste. Ben alleenstaande man... bed opmaken is fysiek een zeer intensieve klus, zeker als je de jongste niet meer bent. Het gaat steeds minder op de automatische piloot. Zal ook met thuiswerken en ChatGPT te maken hebben, voor heel veel dingen hoef je geen stap meer te verzetten.
Bed verschonen lijkt altijd oneindig lang te duren. Net zoals bijvoorbeeld brak je slaapmatje oprollen als je bij vrienden bent blijven slapen en veel hebt gedronken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je doet mee aan hardloopwedstrijden. Een bed verschonen vind je ‘een zeer intensieve klus’? Serieus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |