Ja geweldig, maar laten we eerlijk zijn: die jeugd daar is niet meer te redden. Komen op hun 12e al in aanraking met criminaliteit en dat gaat van kwaad tot erger. Veelal allochtonen met amper tot geen respect voor eigen ouders of laat staan politie/hulpdiensten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goed dat die moeder haar zoon aanpakte
ik denk dat er mogelijk wat meer zat achter dat schelden en geen aangifte willen doen... ze weet waarschijnlijk dat het dan van kwaad tot erger gaat met die gozer....quote:Op woensdag 26 november 2025 11:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vooral dat schelden van dat meisje, dat zou wel direct een trigger zijn ja. Heb best wat geduld, van wat men over me zegt, maar als je meermaals zo wordt uitgescholden, dat zou ik wel slecht trekken
Zou zo'n meisje beseffen dat die agenten naar haar ouders mogen als ze vriendje iets te ver ging...quote:Op woensdag 26 november 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het niet dus ik zou het ook zeker niet kunnen wat die agenten doen.Net als dat meisje wat blauwe plekken had en vervelend ging doen, ben daar snel klaar mee.
Misschien ben ik raar, maar op die leeftijd kunnen kinderen prima zelfstandig buiten spelen? Ja het liep een beetje uit de hand, maar elk kind is wel een keertje kwijtquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef TigerXtrm het volgende:
"Ja mijn autistische kind van 5 is wel vaker een half uur weg, maar meestal komt ie wel weer terug."
Gast wat de fuck_!
Op je 5e? Voor de deur in de straat spelen ja, maar toch niet gewoon een half uur lang niet weten waar je kind is?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien ben ik raar, maar op die leeftijd kunnen kinderen prima zelfstandig buiten spelen? Ja het liep een beetje uit de hand, maar elk kind is wel een keertje kwijt
Dat vind ik niet raarquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Op je 5e? Voor de deur in de straat spelen ja, maar toch niet gewoon een half uur lang niet weten waar je kind is?
Een voor zomer een voor wintertijdquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:51 schreef NoCigar het volgende:
Twee Rolexen, voor als ėcht wil weten hoe laat het is.
Kweenie, in een grote stad?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik niet raar
Hoort bij zelfstandig worden
Kinderen zijn soms zoek en een half uurtje, ach
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |