Ik durf niet meer bij hoog Catharijne te komen door dat gedoe bij de bollendak.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
Ik weet inmiddels wel dat er een hele hoop vermoeiende personen in Utrecht wonen.
Als je die politie vlogger kanalen ook kijkt op YouTube is het in Utrecht altijd gezeik met hetzelfde volk. Altijd raak op CS, altijd grote bek. Man, man, man.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
Ik weet inmiddels wel dat er een hele hoop vermoeiende personen in Utrecht wonen.
Stonden niet vooraan in de rij toen de hersencellen werden uitgedeeld.quote:
Dat waren allemaal woorden die zijn behandelaar gebruikt en die hij nu na loopt te lullenquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:56 schreef Ronaldussen het volgende:
Het typeerde zichzelf, alleen in de derde persoon...
Aaaah vandaar, vroeg me al af wtf hij zei.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat waren allemaal woorden die zijn behandelaar gebruikt en die hij nu na loopt te lullenApie ziet, apie doet.
Ja ik vind het knap hoeveel geduld ze hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:59 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik zou echt geen agent kunnen zijn, ik had m allang voor z'n bek geslagen.
Zouden agenten ook wat vaker moeten doen. Dit moet je proberen bij de Marokkaanse politie. Die trappen je helemaal in elkaar en laten je dan wegrotten in een cel tot je je plek weetquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:59 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ja ik heb het idee dat dit seizoen in Utrecht wel echt het dieptepunt is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Dit is echt voer voor PVV-stemmersWat een irritante kansenparels.
Ja maar het is niet alsof dit zo geknipt en geplakt wordt. Dit is gewoon dagelijkse realiteit in Utrecht. En er zijn hele volksstammen in Nederland die werkelijk doen alsof dit probleem gewoon niet bestaat.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Dit is echt voer voor PVV-stemmersWat een irritante kansenparels.
Zou zwaar terecht zijn. Wat een verschrikkelijk triest volk. Lijkt echt met het seizoen erger te worden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:59 schreef ReplaR het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |