Ja, waarom veilig thuis niet is gebeld is me een raadsel eerlijk gezegd. Aan de andere, kant de kinderen waren op een veilige plek ondergebracht (opa en oma?).quote:
Ja gezellige stad dat Utrechtquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Het is vanavond ook weer genieten.
Volgend seizoen misschien wel bureau Groningenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja gezellige stad dat Utrecht
Ben blij een "boertje uut Grunn te wezen"
Zal ik voor de leuke televisie dan even mijn meds niet slikkenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgend seizoen misschien wel bureau Groningen
Capaciteitquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:56 schreef NoCigar het volgende:
Waarom stoppen ze die trut niet een nachtje in een cel. En late ze haar ouders haar ophalen, slappe zakken.
Kan ze samen met die kerel uit het park in een kooi op het bureau, net als je op TV altijd ziet in de VS.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Capaciteit
Kosten
Administratieve rompslomp
Ja kwam over als een goede moederquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goed dat die moeder haar zoon aanpakte
Die prioriteit lijkt idd scheef te liggen...quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
Erg triest. Als je met krijt op een raam tekent wordt er gedreigd met aanhouding en wordt alles doorgegeven over reparatiekosten etc...
Maar als je opgefokt de politie of een hostel loopt uit te schelden of vrouwen te bestasten mag je doorlopen 'om escalatie te voorkomen' of vanwege 'capaciteitsgebrek'. Het loont in dit land om niks te verliezen te hebben.
Schitterend iddquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goed dat die moeder haar zoon aanpakte
Ik heb het niet dus ik zou het ook zeker niet kunnen wat die agenten doen.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:12 schreef StevenHyde het volgende:
Dat aangeschoten meisje op het laatst. Ai ai ai, wat een geduld moet je toch hebben als agent
Hebben ze geen enkel probleem mee hoor als ze je een lesje willen leren. Dan laten ze je ook gerust de volle 9 uur zitten of anders de volle 3 dagen als ze je in verzekering mogen stellen. Krijg je ervan als je een grote mond hebt ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Capaciteit
Kosten
Administratieve rompslomp
Vooral dat schelden van dat meisje, dat zou wel direct een trigger zijn ja. Heb best wat geduld, van wat men over me zegt, maar als je meermaals zo wordt uitgescholden, dat zou ik wel slecht trekkenquote:Op woensdag 26 november 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het niet dus ik zou het ook zeker niet kunnen wat die agenten doen.Net als dat meisje wat blauwe plekken had en vervelend ging doen, ben daar snel klaar mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |