Zoals ik het zegquote:Op donderdag 6 november 2025 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
De meningen zijn daarover verdeeld
En eigenlijk zeg je nietsquote:
quote:Op donderdag 6 november 2025 15:30 schreef Domnivoor het volgende:
We zijn benieuwd @:pullup
[ afbeelding ]
Oh de recensie moet nog komenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]Die moet goed zijn geweest
Ik lees nu dan verderIk was in Utrecht
Het was heerlijkquote:
Bij Aoibhinquote:Op donderdag 6 november 2025 22:00 schreef pullup het volgende:
En als ik in Utrecht de lekkerste appeltaart wil eten, waar moet ik dan zijn?
Het was heerlijkquote:
27.219 stappenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
Wij zijn weer terug na een dagje in Amsterdam.
Dan mag je blij zijn dat hij geen lang rondje heeft bedacht.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
27.219 stappenJij zei dat je een kort rondje had bedacht
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat hij geen lang rondje heeft bedacht.
Dan eindigen we ergens in de rimboe volgens mijquote:Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat hij geen lang rondje heeft bedacht.
Heb je er ook één voor Aoibhin gekocht?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
We kwamen langs twee superbadeendjeswinkels 🐥
Je brengt me wel op een idee 🐥quote:Op donderdag 6 november 2025 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je er ook één voor Aoibhin gekocht?
Badeendjes voor Aoibidinges kopen is altijd een goed idee.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je brengt me wel op een idee 🐥
Ik heb er nog wel een aantal liggenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes voor Aoibidinges kopen is altijd een goed idee.
Ik voel mij vereerd.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een aantal liggenVroeger spaarde ik ze
Heb je haar ook weer.quote:
Met wie van je persoonlijkheden spreek ik nu?quote:
Wil de enige echte SBE nu opstaan.quote:Op donderdag 6 november 2025 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met wie van je persoonlijkheden spreek ik nu?
Wie van de drie?quote:Op donderdag 6 november 2025 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil de enige echte SBE nu opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |