Why?quote:
Ze zal wel denken dat we de rest van de dag die scores meldenquote:
Gelukkig niet,quote:Op donderdag 6 november 2025 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zal wel denken dat we de rest van de dag die scores melden
Eerder vandaag was ie stuk, maar je kon wel min ogf meer spelen .. alleen de laatste vraag kwam zonder resultaat.. nu doet ie het weer en zie ik gelijk mn resultaat van 631 eerder vandaagquote:Op donderdag 6 november 2025 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig niet,
zo 1 keer per dag per speler is meer dan genoeg
Er gaat wel veel stuk online de laatste tijdquote:Op donderdag 6 november 2025 14:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerder vandaag was ie stuk, maar je kon wel min ogf meer spelen .. alleen de laatste vraag kwam zonder resultaat.. nu doet ie het weer en zie ik gelijk mn resultaat van 631 eerder vandaag
En Kroes houdt er ook mee opquote:Op donderdag 6 november 2025 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
En zo mag je ineens verder zonder een Heitinga. .......
Aan het einde van het jaar of zodra er een vervanger is.quote:
Seizoen is toch al verloren....quote:Op donderdag 6 november 2025 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
En zo mag je ineens verder zonder een Heitinga. .......
die is ook wel mede verantwoordelijk voor deze hele shitshowquote:
Gaan jullie nog regelmatig kijken ?quote:Op donderdag 6 november 2025 16:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
die is ook wel mede verantwoordelijk voor deze hele shitshow
Gedeeltelijk, maar er zit zoveel fout in de club.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
die is ook wel mede verantwoordelijk voor deze hele shitshow
We zijn alleen dit jaar in januari geweest toen Farioli er nog was. Toevallig tegen Galatasaray. Maar dit nieuwe seizoen nog helemaal niet. Konden niet aan kaartjes komen, is maar goed ook denk ik nu.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan jullie nog regelmatig kijken ?
Kroes heeft zelf ook een zooitje van gemaakt.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, maar er zit zoveel fout in de club.
Kroes wil ook weg door de structuur.
Meestal weggegooid geld idd ...quote:Op donderdag 6 november 2025 19:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
We zijn alleen dit jaar in januari geweest toen Farioli er nog was. Toevallig tegen Galatasaray. Maar dit nieuwe seizoen nog helemaal niet. Konden niet aan kaartjes komen, is maar goed ook denk ik nu.
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kroes heeft zelf ook een zooitje van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |