Dankquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SterkteZo'n prik kan inderdaad bijwerkingen geven
Yepquote:
Ik haal hem eigenlijk nooit. Dat ik hem dit jaar wel haal is omdat ik merk dat mijn weerstand niet optimaal is. Dat wordt dus even bewezenquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is minder dan, van die corona prikken voelde ik wel af en toe maar van een grieprik nog nooit last gehad
Hij kijkt een beetje spaceyquote:
Hier is een mooi opiniestuk van Lawrence O’Donnell over dat incident:quote:
die had ik gezien op YouTube inderdaad. Ik herinner me toen een vrouw flauwviel bij een toespraak van Obama. Hij reageert toch wat anders.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier is een mooi opiniestuk van Lawrence O’Donnell over dat incident:
https://www.msnbc.com/top(...)oss-drugs-rcna242605
Even opgezocht:quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
die had ik gezien op YouTube inderdaad. Ik herinner me toen een vrouw flauwviel bij een toespraak van Obama. Hij reageert toch wat anders.
Obama is een mens!quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
die had ik gezien op YouTube inderdaad. Ik herinner me toen een vrouw flauwviel bij een toespraak van Obama. Hij reageert toch wat anders.
ja nog meer actueel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Even opgezocht:
Bekijk deze YouTube-video
Luister ook naar wat hij zegt:
“… the crushing burden of unaffordable healthcare.”
Dat is ook weer actueel
Zeker. Veel empathie heeft ie. Trump kent het woord niet eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |