Dat hoeft ook niet,quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh ik heb helemaal geen verstand van films of watever je ook moet doen
Dacht een of andere sportwedstrijd uitslag wat er stond
Ik begin er niet aan. Zo geen zin inquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet,
je moet de locatie gokken en wanneer het zich afspeelt.
De meeste foto's die ik zie herken ik ook niet.
Nou jaquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begin er niet aan. Zo geen zin in
quote:
Nou ja je weet in ieder geval nu wat het is.quote:
En niet heel oud geworden zegquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:40 schreef Deisyy het volgende:
En Viool is ook niet meer![]()
NWS / Oud-presentatrice Viola Holt (76) overleden
Nicequote:Op vrijdag 7 november 2025 13:38 schreef Deisyy het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #299 (07.11.2025)
I scored 731/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍8.9 km - 🗓️27 yrs - 🥈127/200
2️⃣📍338 km - 🗓️15 yrs - 🥈159/200
3️⃣📍4.6 km - 🗓️8 yrs - 🥇189/200
4️⃣📍1.5K km - 🗓️32 yrs - 🙈67/200
5️⃣📍5.2 km - 🗓️8 yrs - 🥇189/200
https://movies.whentaken.com
Zou je niet zeggenquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze piept er inderdaad zomaar tussen uit.
En ik lees dat onderstaande foto geshopt is
[ afbeelding ]
Zo jij bent er vroeg bij met je paaseieren, we moeten het jaar nog afsluiten 🤭quote:Op vrijdag 7 november 2025 02:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Voorschot op Pullup straks:
[ afbeelding ]
Geef maarquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Willen jullie ook $ 1.000.000.000.000,-?
even directeur vanquote:
Ja dat is wel een Nazi die zijn raketjes laat opblazen over het algemeen.quote:
Ik doe het voor de helft.quote:
Als ik $ 1.000.000.000.000,- heb, dan krijgt iedereen hier een blikje Fantaquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Willen jullie ook $ 1.000.000.000.000,-?
U bent te goed voor ons.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik $ 1.000.000.000.000,- heb, dan krijgt iedereen hier een blikje Fanta![]()
Zo gul ben ik wel.
Welke smaak fanta?quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik $ 1.000.000.000.000,- heb, dan krijgt iedereen hier een blikje Fanta![]()
Zo gul ben ik wel.
1 Fanta Lemon voor mij graagquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo gul ben ik wel.
Zero sugarquote:
Dat is niet te zuipen man.quote:
Dan neem ik die van jou welquote:
Je kan die van mijn parkiet ook wel krijgen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan neem ik die van jou wel
2 Fanta Lemon Domni
Nee ik zag dat beestje er net in spugenquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan die van mijn parkiet ook wel krijgen.
Zo is ze soms.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik zag dat beestje er net in spugen
Apple Fantaquote:
Mushroom Fanta?quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Apple Fanta
Apricot Fanta
Banana Fanta
Birch Beer Fanta
Bitter Herbal Fanta
Black Currant Fanta
Bubblegum Fanta
Calypso Fanta
Cantaloupe Fanta
Citrus Fanta
Cocktail Fanta
Cream Soda Fanta
Elderflower Fanta
Exotic Fanta
Fanta also ranks on...
Fruit Punch Fanta
Ginger Beer Fanta
Ginger Fanta
Grape Fanta
Green Apple Fanta
Guarana Fanta
Lemon Fanta
Lemon Lift Fanta
Lime Fanta
Lychee Fanta
Mango & Passionfruit Fanta
Mango Fanta
Melon Fanta
Mushroom Fanta
Orange & Tangerine Fanta
Orange Fanta
Papaya Fanta
Passionfruit Fanta
Peach Fanta
Peach Mangosteen Fanta
Pear Fanta
Pineapple Fanta
Pineapple Lime Fanta
Plum Fanta
Pomelo Fanta
Ranker Logo
Raspberry Fanta
Red Cream Fanta
Root Beer Fanta
See what is ranked #1
Shokata Fanta
Soda Water Fanta
Sour Watermelon Fanta
Spider Chocolate Orange Fanta
Starfruit Fanta
Strawberry & Kiwi Fanta
Strawberry Fanta
Sweet Lemon Fanta
Tangerine Fanta
Tender Coconut Fanta
The Best Absolut Vodka Flavors
The Best Grape Soda Brands
The Best Orange Soda Brands
Tropical Fanta
Wild Berry Fanta
A bad trip?quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mushroom Fanta?Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Jij stuurt me op een bad trip?quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:08 schreef Domnivoor het volgende:
2 Fanta Lemon voor pullup
1 Mushroom Fanta voor Aoibhin
Ah, kom op, dit is pure uitdagingquote:
Je vraagt eromquote:
Blame degene van wie ik die lijst gejat heb maarquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:48 schreef pullup het volgende:
Fake news
There is no official Fanta mushroom flavor
. While it was a rumored mystery flavor for a special promotion, the "Dark Mystery" flavor that appeared in some stores was actually blood orange. It's possible the "mushroom" rumor came from a similar mystery flavor promotion, but it is not a real Fanta product.
Jij maakt mensen blij met dode mussenquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blame degene van wie ik die lijst gejat heb maar
Fanta met dode mus smaak?quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij maakt mensen blij met dode mussen
Nu moet Aiob weer een andere smaak kiezen
Als ik met een stapeltje flappen ga zwaaien bij Fanta, dan weet ik zeker dat ze die Fanta Mushroom alsnog kunnen leverenquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit grapje met de baardquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik met een stapeltje flappen ga zwaaien bij Fanta, dan weet ik zeker dat ze die Fanta Mushroom alsnog kunnen leveren
https://nowthatsnifty.blo(...)ors-from-around.htmlquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:58 schreef pullup het volgende:
Zal wel Fanta fruit punch geweest zijn dan
quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mushroom Fanta?Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat ziet er iets nauwkeuriger uit dan de vorige lijstquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://nowthatsnifty.blo(...)ors-from-around.html
Andere lijst, andere link dusquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ziet er iets nauwkeuriger uit dan de vorige lijst
Ga die pincode dan eens goed onthouden ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, heb ik net voor de zoveelste keer met een pincode moeten inloggen krijg ik de melding dat ik dat wel vaak gedaan heb vandaag, ga jij maar even 2 uur wat anders doen.![]()
Die wist ik wel uit mijn hoofd, ik mocht hem alleen niet meer gebruiken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga die pincode dan eens goed onthouden ofzo
Jajaquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die wist ik wel uit mijn hoofd, ik mocht hem alleen niet meer gebruiken.
Ahquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:48 schreef pullup het volgende:
Fake news
There is no official Fanta mushroom flavor
. While it was a rumored mystery flavor for a special promotion, the "Dark Mystery" flavor that appeared in some stores was actually blood orange. It's possible the "mushroom" rumor came from a similar mystery flavor promotion, but it is not a real Fanta product.
Bloedsinaassappelquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fanta met dode mus smaak?
Weet nog niet of dat nou de smaakwinnaar gaat zijn hoor
Ik zit masterchef Australia te kijken.quote:
Ik was een paar jaar geleden met Domni in Canterbury. Daar heb ik ooit gestudeerd en ik wilde hem daar alle plekken laten zien.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
Heb ooit wel een fanta smaak gehad die zo zoet was als kauwgumballen. Dat was even wennen.
En toen wel lekker in die verzengende hitte
Dat is een klassiekerquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit grapje met de baard
Er komt een konijn bij de bakker en vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' 'Nee', antwoordt de bakker. Een dag later komt er weer een konijntje en vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' Weer zegt de bakker nee. Een dag later komt er weer een konijntje en vraagt ook naar worteltjestaart. En weer moet de bakker het konijn teleurstellen. Dan denkt de bakker bij zichzelf: 'Weet je wat? Ik ga een worteltjestaart bakken!' Zo gezegd, zo gedaan. De volgende dag staat hij te popelen in zijn winkel. En ja hoor, daar komt een konijntje binnen. Hij vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' Vol trots antwoordt de bakker: 'Ja!' 'Vies hè?' zegt het konijntje
Oh ja, dat is iets voor jouquote:
Oh doen ze dat daar nu?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit masterchef Australia te kijken.
Zou jij wel groene mieren eten? Of is dat ook not done?
Deze zoeken ze er op uit. is nou al de tweede keer dat ik ze voorbij zie komenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh doen ze dat daar nu?![]()
Ik zou het uit mezelf niet doen. Maar ik zal vast wel ergens per ongeluk een mier hebben gegeten tijdens het picknicken ofzo
Jaaaaa!! Ook vaak mijn voorkeurquote:
Hoe heette dat ook alweer?quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden met Domni in Canterbury. Daar heb ik ooit gestudeerd en ik wilde hem daar alle plekken laten zien.
Hij heeft toen random in een winkel een drankje gekocht dat hem leuk leek. En het smaakte precies naar kauwgom volgens hem
Echt waar hoor.quote:
Konijn heeft niet veel smaak nee. Haas is lekkerderquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een klassieker![]()
![]()
Konijn heeft trouwens geen smaak. Worteltjestaart is heerlijk
Fantaquote:
Ah balenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Ook vaak mijn voorkeur
De beste versie en mijn favo van fris met bloedsinaasappelsmaak was een spulletje dat RIO heette in Frankrijk, helaas is dat niet meer verkrijgbaar
Irn-Bruquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Konijn heeft niet veel smaak nee. Haas is lekkerder
Sterktequote:Op vrijdag 7 november 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, die griepprik van gisteren is niet lekker gevallen
Vervelendquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is minder dan, van die corona prikken voelde ik wel af en toe maar van een grieprik nog nooit last gehadquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |