SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2025 12:15 schreef JustinK het volgende:
De tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dan zet je de punt van de lepel op het brood en trek je er een stukje met je vinger af en schuif je hem met je vinger op de lepelquote:Op woensdag 5 november 2025 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus heeft alleen een lepel
geen mes
quote:Op woensdag 5 november 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hou niet zo van vieze vingers tijdens het etenquote:Op woensdag 5 november 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zet je de punt van de lepel op het brood en trek je er een stukje met je vinger af en schuif je hem met je vinger op de lepel
quote:Op woensdag 5 november 2025 12:15 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ja maar jij bent Jussie niet, die is niet bang om zijn vinger(s) vuil te maken denk ikquote:Op woensdag 5 november 2025 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou niet zo van vieze vingers tijdens het eten
nouuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 5 november 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar jij bent Jussie niet, die is niet bang om zijn vinger(s) vuil te maken denk ik
Zellufquote:Op woensdag 5 november 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
als hij iemand in de tuin zou kunnen helpen heeft hij plots last van zijn rug
Goed, met jou ook?quote:
quote:
Met bolken of werkenquote:
En toch zit daar een kern van waarheid aan.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:39 schreef DJMO het volgende:
Van alle onzin die ik ooit gehoord heb
Een vrouw zit al bijna anderhalf uur te bellen tegenover me in de trein.
Ik heb al van alles voorbij horen komen, maar nu gaat het over een vrouw die zwanger is, morgen 38 weken, maar een hoge bloeddruk en suiker heeft. Ze wordt dus morgen ingeleid, maar er is kennelijk hoop dat de volle maan van komende nacht zorgt voor een spontaan begin van de bevalling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |