uhuh. Misschien moet ik daar AI even iets filosofisch over laten denken.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou... Dat weet ik ook weer niet.
Dochter van een vriendin deed meequote:
En dat was niet mals?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dochter van een vriendin deed mee
Aan first dates
Denk zal eens topic opzoeken
En kijken wat ze over de date zeggen
Maar niet doen neequote:Op dinsdag 4 november 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
Ik ga denk ik maar geen link doorsturen va FOK!
Zal ik nog even op Twitter kijken.quote:
Als je stront wil zienquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal ik nog even op Twitter kijken.
Die zie ik hier ookquote:
quote:
Ben gekke Henkie nietquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Zou je meedoen aan een dergelijk programma ?
ik vind daten echt iets prive tussen twee personen en niet dat de details met de hele wereld gedeeld moet wordenquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Zou je meedoen aan een dergelijk programma ?
Ik lig in een deuk om de opmerkingen op zowel Twitter als FOK!quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind daten echt iets prive tussen twee personen en niet dat de details met de hele wereld gedeeld moet worden
nou, dat soort mensen kiezen er zelf voor om op tv te gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind daten echt iets prive tussen twee personen en niet dat de details met de hele wereld gedeeld moet worden
Eens. Maar niet alleen daten. Zou ook nooit aan BB achtige programma's meedoen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
No way Joséquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eens. Maar niet alleen daten. Zou ook nooit aan BB achtige programma's meedoen.
Dat zijn de minst erge dingenquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Big Brother lijkt me ook vreselijk. Voortdurend cameras's op je gericht die alles van je vastleggen, elke gewoonte en tic. neus peuteren, of keel schrapen of weet ik wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |