Denk dat geen enkele Belg dat kentquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:33 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Antwerpse Kempen
Ik heb het ook wel eens gehoord natuurlijk, maar zelf nooit echt gebruikt. Oh
Wacht, bedoel je NIVEA of muizenstrontjes? NIVEA is echt een compleet nieuw begrip voor mij, als het echt bestaat.
Zeg me niet dat je een boontje hebt voor connorquote:
Zin om het topic te sluiten wegen "gelogen klacht"quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk dat geen enkele Belg dat kent![]()
Hoop en al: van mijn erf
In West-Vlaanderen zeggen ze het dus ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We kennen dat niet echt, wel hagelslag wat we weer "muizenstrontjes" noemen
Ik hoef geen boontje voor een ander te hebben om de Wever een paljas te vinden he?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je een boontje hebt voor connor
Dan kunnen een hele hoop topics wel dichtquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zin om het topic te sluiten wegen "gelogen klacht"
Nondeju toch?quote:
Nee hoor. West Vlaanderen ligt in het westen, Oost Vlaanderen ligt in het Oosten van Vlaanderen. De rest is Brabant, wat de Hollanders ooit verkwanseld hebben aan de vlamingen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:10 schreef Mikeytt het volgende:
Ik kom er echt nu pas achter dat Oost Vlaanderen in het westen ligt
[ afbeelding ]
Gewoon het Hertogdom Brabant in ere herstellen!quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:12 schreef L3viathan het volgende:
België (Vlaanderen) > Nederland
Merge Vlaanderen maar met de beste provincie van NL (aka Noord-Brabant)
Dan maken we daar een nieuw land van, gevuld met 100% sigmas
Dat stuk willen jullie echt niet hebbenquote:Op woensdag 12 november 2025 12:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Gewoon het Hertogdom Brabant in ere herstellen!
[ afbeelding ]
Valt nog redelijk mee toch? Ik zie Mechelen, Leuven, Gent..quote:Op woensdag 12 november 2025 15:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat stuk willen jullie echt niet hebben
Niets mis met die 3. Maar je krijgt er ook Antwerpen, Brussel en een stuk Wallonië bijquote:Op woensdag 12 november 2025 15:49 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Valt nog redelijk mee toch? Ik zie Mechelen, Leuven, Gent..
Die 3 steden zijn al beter dan alles wat NL te bieden heeft
Ik laat me graag annexeren door de Belgen!
Mogen we de vertaling?quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:09 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ik ga mij dadelijk helemaal recto verso insmeren met Nivea, en dan lekker bij de Chauffage zitten dan droogt het sneller op.
Maar nog even snel naar de carrefour, maar ambriage heeft het begeven op de autostrade. Dus jah nu maar lekker ambetant en genant wachten op de depannage. Tot Seves!
Tja, die kaart klopt niet helemaal, maar Waals Brabant hoort er wel bij ja. Brussel verkopen we gewoon aan Frankrijkquote:Op woensdag 12 november 2025 16:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niets mis met die 3. Maar je krijgt er ook Antwerpen, Brussel en een stuk Wallonië bij
quote:Na pleidooi De Wever: ook minister-president Diependaele “absoluut niet tegen” Nederland en België als één land
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:51 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.hln.be/binnen(...)s-een-land~a1f5c0c9/
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |