Eindelijkquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Zo, heb een bank gekocht, tweede week van januari pas bezorgd. Krijg wel een leenbank
Pica?quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Zo, heb een bank gekocht, tweede week van januari pas bezorgd. Krijg wel een leenbank
quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Die moest ik plunderen om te kunnen betalenquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]Netjes netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-11-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Toilethumor. Ik ben teleurgesteld in @Robquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:29 schreef DJMO het volgende:
Ik heb de grootste lol op station Zaandijk Zaanse Schans. Rob en ik kennen de uitbater van zaanse Koffie goed, en het toilet in trein was defect of bezet. Dus ik er uit op zzs. Stond het klantentoilet in de schoonmaak stand en moest nog drogen.
Andere klanten hadden pech, ik kreeg de sleutel van het personeelstoilet aan de andere kant van het perron
KiWiquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toilethumor. Ik ben teleurgesteld in @:Rob
Waaromquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toilethumor. Ik ben teleurgesteld in @:Rob
Kloptquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kiwi’s bevorderen de stoelgang.
Die kan je beter af doenquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van jou heb ik een nog hogere pet op!
Ja en wat dan nog als wij vaste klanten zijn bij een uitermaat goed bekend staande koffiezaak?quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Komt op mij altijd over als een gedistingeerde heer.
Ik ga het niet uitleggen, neem maar van mij aan dat het geen aanval op @Rob was.quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja en wat dan nog als wij vaste klanten zijn bij een uitermaat goed bekend staande koffiezaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Je hebt nog gelijk ook. Waarom laat ik me ook uit de tent lokkenquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Waarom laat ik me ook uit de tent lokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |