Chillen doe je maar lekker op het strandquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even wachten. Dan kom je maar tien seconden later op plaats van bestemming.
Jaquote:
Of er staat op: hoe vind je dat ik rij?quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die ook.
Zijn ook wel vaak leuk om zo'n bedrijfsbusje dan zoiets te zien doen op een dashcam met de bedrijfsnaam vol in beeld. Goede reclame voor je bedrijf.![]()
FTFYquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Die moeten ze weren van de linkerbaan
En zo'n oliespoor erachter voor als je er eenmaal voorbij bentquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daarom wil ik een james bond auto met raketjes in de grill
Spijkers zijn leuker.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
En zo'n oliespoor erachter voor als je er eenmaal voorbij bent
Ja, die wil ik ook wel.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daarom wil ik een james bond auto met raketjes in de grill
Hier breekt ie pas net door. Jij hebt hem de hele ochtend al?quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heerlijk weertje vandaag.
"De Mazda Maniac, voor elke bestuurder die haast heeft!"quote:
Mario Kart-banaanquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier breekt ie pas net door. Jij hebt hem de hele ochtend al?
Die tweede.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"De Mazda Maniac, voor elke bestuurder die haast heeft!"
"De Toyota Terror, voor iedereen die bumperklevers haat!"
dat geeft zo'n rommel. gewoon een dik zwart rookgordijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
De stikstoflimietquote:Op dinsdag 4 november 2025 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat geeft zo'n rommel. gewoon een dik zwart rookgordijn
ja ga maar gewoon. Dan zijn we weer dubbelquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |