Zegt misschien niet zoveel hoorquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup
Straks maar even bellen of mailen maar echt positief lijkt me dit niet als ze het gewoon vergeten dus tja
Ja zeker, hebben echt super veel geluk gehad met de drukte en het weer. Konden overal zo doorlopen. Was super gezellig.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zegt misschien niet zoveel hoor
Maar was leuk gisteren?
Oh beter man!quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker, hebben echt super veel geluk gehad met de drukte en het weer. Konden overal zo doorlopen. Was super gezellig.
Deze held hequote:Op dinsdag 4 november 2025 08:10 schreef KoningWouter het volgende:
Ja alleen wel echt helemaal naar de conjo gisterenavond
Chill dagje dan maar nuquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:10 schreef KoningWouter het volgende:
Ja alleen wel echt helemaal naar de conjo gisterenavond
Ja je had bijna net zoveel posten als puntenquote:Op dinsdag 4 november 2025 07:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maand een mooi ratio van bijna 1
EEn verkapte DotBolk is ditquote:
quote:
En je wilt ze nietquote:
Ik speel keihard voor de punten volgens sommigenquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je wilt ze nietGeef dan maar aan Jussie die kan ze nog wel gebruiken
He mevr Blubquote:
Ist verbotenquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik speel keihard voor de punten volgens sommigen
Ja ik zie het, je bent helemaal blij als je één puntjuh hebtquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik speel keihard voor de punten volgens sommigen
Wat zei de dokter gisteren?quote:
Yep, niet iedereen mag punckten!quote:
Nein, nein und neinquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, niet iedereen mag punckten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |