ik denk reviews van kwaliteit van de verlichting?quote:Op zondag 7 december 2025 08:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer: welke verlichting moet ik bestellen voor het vikingvillage? Google levert heel veel resultaten… waar moet ik op letten?
zoietsquote:Op zondag 7 december 2025 13:07 schreef summer2bird het volgende:
Hey ik had van de kringloop een zak (een kilo denk ik) willekeurig lego gekocht. Er zitten interessante dingen tussen maar er zitten onder andere wieltjes tussen met metalen verbindingsstuk.
Nu ben ik nog niet heel lang met lego bezig, maar is het niet zo dat ze al best een tijdje geen metalen verbindingsstuk gebruiken maar plastic?
Hoe oud is de lego die ik heb gehaald?
quote:Op donderdag 11 december 2025 00:56 schreef TLC het volgende:
Die opstijgende Artemis raket die in januari uitkomt lijkt me ook gaaf![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wou eigenlijk wachten tot ik de kast op de tweede foto opnieuw had ingedeeld (en eigenlijk moet die van Harry Potter ook opnieuw) maar ik heb nog geen zin gehad. Ik heb de plankjes zelf zwart gespoten en kan ze gewoon verstellen.
We hebben niet allemaal het geld om meteen dure kasten te kopen.Verder staat er nog een dressoir in die kamer waar mijn paddenstoeldorp op staat en nog ruimte voor meer en ik heb nog beetje LEGO in de rest van het huis (plantjes en een Halloweenkrans).
Die tweede kast is beetje rommelig nu. Zal wel weer een keer nieuwe foto plaatsen als ik die goed heb ingedeeld.Your beauty never ever scared me.
Ooit ga ik het ook vast wel vervangen maar voor nu is dit een prima oplossing voor mij.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:20 schreef Troel het volgende:
Bij mij staat het ook gewoon op IVAR-kasten hoorGeen luxe glazen kast
Lampjes zijn binnenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:15 schreef bleiblei het volgende:
Iemand hier die met black friday bij light my bricks besteld heeft? Vorige keer dat ik er bestelde was communicatie erg ok. Maar dit keer heb ik alleen een dankmailtje van de eigenaar gehad dat ze zoveel verkocht hebben en een mailtje waarin staat dar ze een pre-order verstuurd hebben die inderdaad in de bestelling zat, maar 5% is van wat ik besteld heb.
Verder nix geen overzicht met "dit heb je besteld & betaald" of iets anders.
deze bedoelde je denk ik? https://www.lego.com/nl-n(...)-system-rocket-42221quote:Op donderdag 11 december 2025 00:56 schreef TLC het volgende:
Die opstijgende Artemis raket die in januari uitkomt lijkt me ook gaaf![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |