Hoe dan precies?quote:Op maandag 3 november 2025 18:43 schreef GGMM het volgende:
Ik kan hier zo kwaad om worden
AI zorgt ervoor dat echte artiesten niet betaald krijgen
Jij had toch een toppa met allemaal FOK! hitjes gemaakt door AI?quote:
Stond je in Zwolle ook te schuimbekken toen Wilders jou een hart onder de riem stak?quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:59 schreef Danny het volgende:
Waar is de ophef over gangsta rappers en trash metal over moord, verkrachtingen etc? Dat is kennelijk prima, maar een liedje over een azc, dàt is het grote probleem
Nee, zat gewoon thuis tv te kijken. En dat terwijl dat azc op hemelsbreed 200m van mn huis komt. T is watquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:11 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Stond je in Zwolle ook te schuimbekken toen Wilders jou een hart onder de riem stak?
Weet je wat het leukste was?quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:59 schreef Danny het volgende:
Waar is de ophef over gangsta rappers en trash metal over moord, verkrachtingen etc? Dat is kennelijk prima, maar een liedje over een azc, dàt is het grote probleem
lol hoe danquote:Op maandag 3 november 2025 18:43 schreef GGMM het volgende:
Ik kan hier zo kwaad om worden
AI zorgt ervoor dat echte artiesten niet betaald krijgen
Het is wel thrash metal.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:59 schreef Danny het volgende:
Van de grote royalties-taart, qua wat Spotify op zou kunnen brengen, blijft voor 'echte' artiesten veel minder over. Want AI eist een steeds groter deel van die taart op.quote:
Hoe groot is dat aandeel nu dan? En als mensen niet naar artiesten luisteren verdienen ze ook geen geld toch dan moeten ze betere muziek maken dan AI denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Van de grote royalties-taart, qua wat Spotify op zou kunnen brengen, blijft voor 'echte' artiesten veel minder over. Want AI eist een steeds groter deel van die taart op.
Hoe groot het AI-aandeel op het moment is weet ik niet. Wat iig duidelijk is, is dat het snel groeit, en dat heel veel mensen het ongevraagd door de strot geduwd krijgen als ze hun 'Discover Weekly' aan zetten.quote:Spotify vangt meer inkomsten met door AI gegenereerde muziek, omdat het dan geen royalties hoeft af te staan aan artiesten.
Ah de tijd dat iedereen kotste op Lars Ulrichquote:Op woensdag 5 november 2025 18:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Weet je wat het leukste was?
Dat gaat een tijdje terug, naar de tijd van Napster. Rappers die albums vol blaatten dat ze zulke criminelen waren, begonnen te janken over diefstal.
Alanis Morissette had nog een liedje gemaakt over zoiets dergelijks.
Lars Ulrich…quote:Op woensdag 5 november 2025 19:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah de tijd dat iedereen kotste op Lars Ulrich
Die lul heeft één goede slag gemaakt in zijn leven maar zelfs dat punt wist ie zo kut te timen dat het weer kut werd. Drummers, iykyk.
Ik heb het toentertijd beluisterd. En als dit liedje #2 is omdat mensen het een lekker nummer vinden, stellen ze wel hele lage eisen aan de kwaliteit van goede muziek.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:40 schreef Eightyone het volgende:
Op nummer 2 al in hun lijst.
Hier worden wat verkiezings-frustraties afgereageerd.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |