Woa is dat dannequote:Op maandag 3 november 2025 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, kom maar bij ons. Dan heb je geen tijd om te bolkuh.
Het is wel een eindje woon-werk verkeer. Je moet naar het noorden.quote:
quote:Op maandag 3 november 2025 14:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Mensen die in hun eigen tijd gaan bolken
Mensen diequote:
Nee laat maar ben bezig met een nieuwe baan met lease bakkiequote:Op maandag 3 november 2025 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel een eindje woon-werk verkeer. Je moet naar het noorden.
Is ook niet heilig, een leaseauto....quote:Op maandag 3 november 2025 14:57 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee laat maar ben bezig met een nieuwe baan met lease bakkie
Stroom ding met best groot budgetquote:Op maandag 3 november 2025 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is ook niet heilig, een lease auto....
Ben blij dat ik die niet meer hebquote:Op maandag 3 november 2025 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is ook niet heilig, een leaseauto....
O je bent zo aan den Bolk in een keer, dacht die verveelt zichquote:
Zie jou toch ook bolkuh onder werktijdquote:Op maandag 3 november 2025 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, kom maar bij ons. Dan heb je geen tijd om te bolkuh.
Ben benieuwd, nog steeds verstopping?quote:
Moet kunnenquote:Op maandag 3 november 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie jou toch ook bolkuh onder werktijd
Tsja. Ik heb vroeger ook leaseauto's gehad.quote:Op maandag 3 november 2025 14:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik die niet meer heb
3 schermenquote:Op maandag 3 november 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent zo aan den Bolk in een keer, dacht die verveelt zich
Op werk heb ik ook 3 schermen, maar dat zijn 2 vaste schermen en nog eventueel het laptopscherm. Dus eigenlijk 2 schermen. Ach, dat is genoeg.quote:
Die is dicht geklaptquote:Op maandag 3 november 2025 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op werk heb ik ook 3 schermen, maar dat zijn 2 vaste schermen en nog eventueel het laptopscherm. Dus eigenlijk 2 schermen. Ach, dat is genoeg.
True maja verwerking duurt soms wel effquote:Op maandag 3 november 2025 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt maar in 1 venster tegelijk typen.
Die moet ik open hebben staan vanwege Teams (voor de microfoon en de webcam).quote:
Losse cam en headsetquote:Op maandag 3 november 2025 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die moet ik open hebben staan vanwege Teams (voor de microfoon en de webcam).
Nee, zo luxe is het bij ons niet. Ik heb niet eens een headset. Die moet ik nog eens bestellen.quote:
Werk thuisquote:Op maandag 3 november 2025 15:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, zo luxe is het bij ons niet. Ik heb niet eens een headset.
Kan je gelijk extra centen verdienen op camsitesquote:
Liever wel ja. In een Teams sessie gaan in een kantoortuin is niet heel handig, zeg maar.quote:
Daar zeg ik ook niets van, maar hij zegt kom maar bij ons werken dan heb je geen tijd om te bolkenquote:
Nee daar begin ik niet aanquote:Op maandag 3 november 2025 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je gelijk extra centen verdienen op camsites
Ik check mijn mail hoor!quote:Op maandag 3 november 2025 15:07 schreef Dotteke het volgende:
ZIt hier met mannen die allemaal hard werken maar eigenlijk niet veel meer doen dat de hele dag bolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |