Google translate vertaalt Respir Liber als ik adem vrij, dus ik vermoed anti-Russischquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:26 schreef Momo het volgende:
Ook geen idee welke politieke boodschap hier achter zit
Nog 2 nummers dan een interval met Zdob și Zdub en daana de uitslag.quote:
Het was een beetje matig, maar ze zagen er ook jong uit, misschien over 2/3 jaar...quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:31 schreef Sableheart het volgende:
Als ik @:Momo hier niet over hoor, dan is hij toch wat minder dan ik dacht.
En dan direct door naar Malta.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog 2 nummer dan een interval met Zdob și Zdub en daana de uitslag.
zo'n 3 minuten geleden, wmb.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:36 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit nummer eerder heb gehoord
Schijnbaar dus wel pro Rusland en vandaar ook de naam ALeninquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:38 schreef Sableheart het volgende:
Heel erg goed
Erg goed
5. Evghenii Avramov & ALenin Ivan - "Foc la ghete"
Het was wel het enige nummer dat een beetje in de buurt van de vrolijkheid van een Zdob și Zdub kwam.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar dus wel pro Rusland en vandaar ook de naam ALenin
Als ik de reacties van het publiek zag zou he tme niet verrassen als die eerste ook zou winnen.quote:
Ik wilde wel naar Malta gaan, ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:54 schreef NailQueen het volgende:
Gaan we straks nog naar Malta of geloven we die wel?
Malta is nog niet begonnen, ook al was het 20:45 gepland. Baby Lasagna treed ook op daar.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof het welquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:54 schreef NailQueen het volgende:
De topfavoriet is een van de laatsten. Geheel toevallig hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:54 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik wilde wel naar Malta gaan, ja.
Nouja Aidan verdiend dat wel nadat hij genaaid was in 2023 toen miljardairs dochter Emma ineens alle jurypunten kreeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De topfavoriet is een van de laatsten. Geheel toevallig hoor.
Klopt hoor maar ik gun hem een beter lied dan wat hij nu heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja Aidan verdiend dat wel nadat hij genaaid was in 2023 toen miljardairs dochter Emma ineens alle jurypunten kreeg.
Nog meer Sanremo taferelenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:59 schreef Momo het volgende:
Ohja gooi nog een heel orkest op het podium
Blijkbaar heeft Moldavie nog een televisieorkest?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:59 schreef Momo het volgende:
Ohja gooi nog een heel orkest op het podium
Het metropole orkest is dat helaas niet meer in Nederlandquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Moldavie nog een televisieorkest?
Nu ze bij de NPO zijn wegbezuinigd moet het Zondagochtend orkest ergens anders aan de bakquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Moldavie nog een televisieorkest?
Hier is het nog altijd beter dan bij Malta. Die zijn 25 minuten na de starttijd nog niet begonnen.quote:
Bijna goed Trenulețulquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:04 schreef H_T het volgende:
@:Greys stukje Trenuletlul (of hoe je het ook schrijft) door een heel orkest net
Wat zijn dat voor Belgische praktijken. Die beginnen ook bijna nooit op tijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hier is het nog altijd beter dan bij Malta. Die zijn 25 minuten na de starttijd nog niet begonnen.
Malta heeft technische problemen blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hier is het nog altijd beter dan bij Malta. Die zijn 25 minuten na de starttijd nog niet begonnen.
Via escplus zijn ze live. Dat meisje van junior treed nu opquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Malta heeft technische problemen blijkbaar.
volgens mij was dat nog reclame?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Via escplus zijn ze live. Dat meisje van junior treed nu op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |