Okay danquote:
Dat houden we niet allemaal Bij.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jullie lopen tevens een beetje achter. Georgie heeft een artiest gekozen.
Finale en dan 12e.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:56 schreef Meridiaan het volgende:
Afgetekende winst voor ze.
Ik verwacht dat dit niet veel gaat doen in mei
@H_T en @Cyan9 moeten ook nog even hun weg vinden na het vertrek van @Momoquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja, afhankelijk van of een ander land (zeker indien uit de regio) iets beters in het genre stuurt natuurlijk. Maar anders zorgt dit wel voor televotes uit de regio en diaspora votes, en nog wat jurystemmen uit de regio om in totaal iets boven de 100 uit te komen.quote:
En Georgie is ook heel ver wegquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:H_T en @:Cyan9 moeten ook nog even hun weg vinden na het vertrek van @:Momo
Geef ze wat tijd
Tsjonge!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb nu al bijna meer artiesten in TT's gezet dan in heel 2025. Momo deed VEELquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:H_T en @:Cyan9 moeten ook nog even hun weg vinden na het vertrek van @:Momo
Geef ze wat tijd
Overigens mag je voor dit soort dingen (zeker als het lang duurt) wat mij betreft ook een TR plaatsen. Dat valt beter opquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ik dat kon doenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Overigens mag je voor dit soort dingen (zeker als het lang duurt) wat mij betreft ook een TR plaatsen. Dat valt beter op
Kon of mag?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ik dat kon doen
Ik heb het nog nooit gebruikt eigenlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Kon of mag?
Via een driehoek met een ! erin kan je een topic report plaatsen. En van mij mag jij die ook gebruiken om een wijziging van een TT aan te vragen mits daar een goede reden voor is, zoals dat de artiest bekend isWe kunnen zien dat er een TR staat zonder het topic eerst open te hoeven klikken of alle nieuwe posts in het topic te hoeven lezen. Een @:H_T mag natuurlijk ook
Leuk dat hij nog vraagt naar Misscatylove maar toch een gemiste kans dat hij niet doorvroeg naar die idioot van een Sasha Bognikov.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:00 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gabe heeft een video gemaakt over Moldavië en nationale voorronde daar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |