Ze heeft wel haar eigen snoepwinkel. Maar geen updates over de relatie status.quote:
quote:Efendi has been rumored to have been dating Norwegian russ music artist Andreas Haukeland, otherwise known by his artist name, Tix. While speaking to Sputnik Azerbaijan, she talked about potentially marrying Haukeland, and saying that she would move to Norway to be with him, saying (translated to English) "If I get married, I’ll probably move to Norway. Where the husband is, there I am."[8]
Efendi has practiced pole dancing for a number of years.[4] In her spare time, she runs her own sweets boutique, called Efendi Sweet. The online Instagram store sells a variety of sweets, including cakes and éclairs.[4]
https://en.wikipedia.org/wiki/Samira_Efendi
Schijnt dat die tomaten net symbool waren voor Transnistrië, de spanningen zullen daar ook wel zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:54 schreef Sableheart het volgende:
Dat de publieke omroep van Moldavie hier nu Jamala met 1944 op het podium zet, is een politiek statement. Daar gaat Rusland niet blij mee zijn.
Ik geloof dat ze nooit een setje zijn geweest. Ik denk dat Tix haar echt leuk vond maar dat Efendi hem gebruikte voor de publiciteit.quote:
Ja, dit begon nog wel Arcade-achtig, maar verzandde in gemompel.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:00 schreef Sableheart het volgende:
Die intro was veel opbouw naar niets. Als het daar helemaal los was gegaan, was dit misschien interessant geweest, maar dit is veel te mellow.
Ik denk dat er zeker nog plaats is voor ballads, maar die worden tegenwoordig nauwelijks meer gebracht, dus zou ik niet weten hoe een "moderne" ballad zou moeten klinken.quote:
Portugal en Griekenland 2023 zijn wel goede voorbeelden van een goede moderne ballad of bijvoorbeeld Birds of a Feather van Billie Eilish.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeker nog plaats is voor ballads, maar die worden tegenwoordig nauwelijks meer gebracht, dus zou ik niet weten hoe een "moderne" ballad zou moeten klinken.
Veel duidelijker gaat het niet worden. En voor mij klinkt zijn stem niet heel aangenaam.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:11 schreef Meridiaan het volgende:
Ik kan nog niet bedenken wat hij nu vertelt met zijn lied
quote:Met zijn nieuwe plaat Tata, een lied over een vader die zijn familie heeft verlaten, wil Bacho Moldavië vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival van 2026 in Wenen. Voor het Songfestival van 2025 deed hij ook een poging tot het vertegenwoordigen van Moldavië door met zijn inzending Semafaore mee te doen aan de Moldavische nationale finale voor het Eurovisie Songfestival, Etapa Națională. Hij kwalificeerde zich hiermee voor de finale en was een grote favoriet onder de fans. Vier dagen na de live audities deelde de Moldavische omroep mede dat ze zich terugtrokken uit het Eurovisie Songfestival door economische, administratieve en artistieke problemen, evenals een afname van de interesse van het publiek en de algemene kwaliteit van de nummers en artistieke uitvoeringen. De Moldavische omroep heeft vooralsnog niet laten weten zich terug te trekken uit het Eurovisie Songfestival van 2026 sinds het besluit van de EBU om Israël mee te laten doen aan de komende editie. Dit jaar keert Moldavië dus terug, en doet Bacho weer een poging.
https://www.nieuweplaat.nl/pop/bacho-tata/
Kwam alsnog niet heel goed uit de verfquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Veel duidelijker gaat het niet worden. En voor mij klinkt zijn stem niet heel aangenaam.
[..]
"Respir liber" translates to "Breathe freely" or "To breathe freely".quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het doet inderdaad heel weinig als je de taal niet verstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |