Het is beter wakker te worden in Grunn dan in Moldavië.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:22 schreef Fred_B het volgende:
Wakker In Grunn in de Moldavische variant
Naar de finale en dan 17e ofzo. Maar inderdaad, de echte toppers ontbreken voorlopig.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:24 schreef Sableheart het volgende:
...
uptempo, en niet slecht. Maar tegelijkertijd zie ik dit buiten Moldavie niet echt iemand aanspreken. Daar is het te voorspelbaar voor.
Hé niet Groningen beledigen jaquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:22 schreef Fred_B het volgende:
Wakker In Grunn in de Moldavische variant
Misschien heb ik wel pasta met eierbalquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Waarom eet je dan geen eierbal?
Ik ben geloof ik niet overtuigdquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel pasta met eierbal
Ik hoop echt dat Moldavië hem dit jaar de punten laat geven.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet er eentje die er met een landslide had gewonnen
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind dat er bijzonder veel mensen in deze show zich aan kunstmatige ingrepen hebben gewaagd. Veel danseressen ook, en in de reclame van de artsen zit er ook eentjequote:
Je hoeft nooit te stoppen met zingen. Op een gegeven moment is optreden misschien niet meer verstandig, maar zover is het voor haar nog niet, wmb.quote:
Zoals mijn moeder gezegd zou hebben. Waarom doet je dat jezelf aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind dat er bijzonder veel mensen in deze show zich aan kunstmatige ingrepen hebben gewaagd. Veel danseressen ook, en in de reclame van de artsen zit er ook eentje
Mijn vader is wat directer. Hij verbied het mij om op Katrien Duck te lijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder gezegd zou hebben. Waarom doet je dat jezelf aan.
Ik zie het ook niet zo neequote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder gezegd zou hebben. Waarom doet je dat jezelf aan.
Dus je mag niet eens in je blote kont de straat op?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader is wat directer. Hij verbied het mij om op Katrien Duck te lijken
Het is meer dat ik mooi de tijd had dat even op te zoekenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die betalen dit allemaal, wordt gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |