Goedemorgen maat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:44 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1620 4/6
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1416 5/6
⬛⬛🟩⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen
Ik moet werkenquote:Op dinsdag 25 november 2025 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen maat.
Wat brengt de dag vandaag?
Wat vervelend. Die mensen moeten jou ook altijd hebben hé.quote:
Ik snap @GGMM wel. Je hebt niet al-tijd zin om de dorpsgek bezig te houden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat @:GGMM mij vakkundig negeert
randapenquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:09 schreef GGMM het volgende:
Sow
Sorry @:onlogisch ik moet je bericht gemist hebben.
Oh ja en ik kwam eigenlijk nog even hier om te vertellen dat mensen die eten en drinken tegelijkertijd (en zeker als ze een slok drinken nemen terwijl ze nog vreten ik hun bek hebben) randapen zijn.
vreten ik hun bekquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:09 schreef GGMM het volgende:
Sow
Sorry @:onlogisch ik moet je bericht gemist hebben.
Oh ja en ik kwam eigenlijk nog even hier om te vertellen dat mensen die eten en drinken tegelijkertijd (en zeker als ze een slok drinken nemen terwijl ze nog vreten ik hun bek hebben) randapen zijn.
Geniet ervan ouwe reus.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
IJskoud sfeertje.![]()
Tijd voor warme chocomelk.Met natuurlijk slagroom, als echte randaap. @:ggmm
Gefeliciteerd maatquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geniet ervan ouwe reus.
Ik heb vandaag een mini kitkat gehad en een mini bros. Ik ben jarig namelijk en dat was mijn traktatie. Straks cake eten. GENOT
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geniet ervan ouwe reus.
Ik heb vandaag een mini kitkat gehad en een mini bros. Ik ben jarig namelijk en dat was mijn traktatie. Straks cake eten. GENOT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geniet ervan ouwe reus.
Geniet er lekker van, zeugjequote:Op dinsdag 25 november 2025 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
IJskoud sfeertje.![]()
Tijd voor warme chocomelk.Met natuurlijk slagroom, als echte randaap. @:ggmm
Gefeliciteerd makkerquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geniet ervan ouwe reus.
Heel jammer als het warme bad stopt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Graag je eerste reactie op het verdwijnen van First Dates.
Gefeliciteerd biggetje.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geniet ervan ouwe reus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |