Daar heb ik weleens een post van geleden. Fok is zojuist iets mooier geworden.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
Nober is er vandoor gegaan zonder dit jaar een foto van z'n chocoladepepernoten te posten
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Rene Karst heb je wel in de kaartenbak neem ik aan?
Die heeft zijn eigen nummer wel te letterlijk genomenquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Rene Karst heb je wel in de kaartenbak neem ik aan?
Ik kip zonder rijstquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Conimexquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik had ook groente, maar dat had ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alleen kip eten is ook wel bijzonder
Wij hadden en soort krokante kip caeser wraps. Nom.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had ook groente, maar dat had ik niet gezegd.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:44 schreef onlogisch het volgende:
Statistisch wonder in Enschede: moeder, dochter en kleindochter allemaal op 19 november geboren
Genot.
@:Arcee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]@Kukelecucktsju10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans van 1 op 133.000 en er worden 170.000 babies geboren in Nederland per jaar, dus gebeurt elk jaar wel een keer.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:44 schreef onlogisch het volgende:
Statistisch wonder in Enschede: moeder, dochter en kleindochter allemaal op 19 november geboren
Genot.
@:Arcee
quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kans van 1 op 133.000 en er worden 170.000 babies geboren in Nederland per jaar, dus gebeurt elk jaar wel een keer.
quote:Volgens een simpele theoretische rekensom, waarbij je ervan uitgaat dat drie geboortes precies op dezelfde vooraf gekozen datum vallen, is de kans ruim 1 op 48 miljoen. Ter vergelijking: de jackpot van de oudejaarstrekking heeft een winkans van 1 op 7 miljoen. Kersverse opa Jan Willem vat het treffend samen: „Maar dit ís al de jackpot.
Ja, maar het gaat er niet om dat ze alle drie op 19 november zijn geboren, maar op dezelfde dag als oma. Als oma op 12 maart was geboren en dochter en kleindochter ook was het net zo bijzonder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |