Nee hij werkt er nog steeds voor.quote:Op maandag 3 november 2025 07:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, waarbij ik de rol van de beste man niet exact weet. Het zal vast niet 1 dienjaar zijn geweest, 20 jaar terug
Dan vind ik dit gezien de huidige ontwikkelingen best begrijpelijk en is het een beetje een schwalbe om het op jodenhaat te gooien. Een klassieker, durf ik wel te zeggen.quote:
Uit het artikel:quote:Op maandag 3 november 2025 07:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, waarbij ik de rol van de beste man niet exact weet. Het zal vast niet 1 dienjaar zijn geweest, 20 jaar terug
Bijna alle Israeliers hebben bij de IDF gewerkt, maar die zijn gewoon welkom. Schijnbaar Ligt de grens ergens bij ‘op dit moment een belangrijke rol bij de IDF’quote:"Als Chief Cantor heeft Abramson een belangrijke rol bij het Israëlisch leger en vertegenwoordigt hij het IDF bij officiële aangelegenheden"
Ja, hij kan weggaan bij het leger.quote:Op maandag 3 november 2025 09:03 schreef mschol het volgende:
Trieste actie weer, haalt geen ene fuck uit behalve dat het concertgebouw negatief in het nieuws komt
alsof de zanger wat kan doen aan acties van zijn regering
Ah, kijk, meneer is weer aan het scheldenquote:Op maandag 3 november 2025 08:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een betere levensstijl dan hufter zijn.
Het is nou simpelweg het tegenovergestelde van deugen.quote:Op maandag 3 november 2025 09:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ah, kijk, meneer is weer aan het schelden
Is het IDF een religieuze instantie?quote:Op maandag 3 november 2025 09:22 schreef Montagui het volgende:
Ik vind antisemitisme nou niet bepaald 'deugen'.
Voor simpele zielen zoals jij wellicht.quote:Op maandag 3 november 2025 09:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is nou simpelweg het tegenovergestelde van deugen.
Ik vind dingen op valse voorwendselen antisemitisme noemen niet deugen.quote:Op maandag 3 november 2025 09:22 schreef Montagui het volgende:
Ik vind antisemitisme nou niet bepaald 'deugen'.
Nee hoor, omdat er wat gekken zijn is er wat mis met idf? Maar blijf lekker de propaganda slikken, er is duidelijk een anti-Israël campagne bezig.quote:Op maandag 3 november 2025 08:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
Naja... Er blijkt dus van alles en nog wat mis met IDF...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2025 09:57 schreef Astro_boy het volgende:
Niks mis met Hamas
[ afbeelding ]Daar gaat het nu niet om, want die man heeft geen banden met Hamas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 3 november 2025 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om, want die man heeft geen banden met Hamas.
quote:
Het blijft enorm veelzeggend hoe snel je in het pro-Netanyahu kamp wordt gedumpt als je weigert mee te dansen met de 'Death to the IDF'-roepers, de Pettit-aanhang, de regelrechte Hamas-devoten en Intifada-krijsers.quote:Op maandag 3 november 2025 06:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Al dat gespartel om de waarheid te hullen in deze opgetrokken rookgordijnen. De PR machine van zionisten en hun aanbidders hapert enorm. Weten van gekheid niet wat ze erbij moeten halen om enigzins een punt te kunnen maken. Geen enkel ander conflict kan wat je daar uitspookt in Gaza als verzachtende omstandigheid in worden gebracht. De stroom van informatie uit dat gebied beheers je ook niet langer.
Het einde van straffeloosheid is in zicht beste EttovanBelgie. Je vriendjes kunnen niet langer onbeperkt plunderen, roven, verkrachten, moorden en uitroeien. Ook voor hen gelden straks de wetten die voor de niet uitverkorenen gelden. De politieke dekmantel valt langzaam uit elkaar. En één van de dingen die je als eerste gaat merken, is dat sommige van die genocide aanhangers niet langer welkom zijn op bepaalde plaatsen. Laat dat nou net hier het geval zijn.
Dat is niet zo gek als je al hun propaganda riedeltjes hier loopt te herhalen.quote:Op maandag 3 november 2025 11:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het blijft enorm veelzeggend hoe snel je in het pro-Netanyahu kamp wordt gedumpt
Wie is 'hun'?quote:Op maandag 3 november 2025 11:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als je al hun propaganda riedeltjes hier loopt te herhalen.
In dit topic beweer je
-Dat het jodenhaat zou zijn
-Dat ze blijkbaar Hamas-devoten en Intifada-krijsers zijn
-Dat ze islamitisch extremisme zouden steunen
-De zaaddodende whataboutism over geweld in Soedan
Omdat het concertgebouw niets meer te maken wil hebben met iemand die een leger dient die zich op zichzelf aantoonbaar met misdaden heeft bezig gehouden.
Dan roep je dat toch echt over jezelf af.
Welnee, dan zou ik vooral roepen dat Palestina geen bestaansrecht heeft. Dat er daarom ook lustig gekoloniseerd mag worden.quote:
Waarom is dat relevant. Zit Pettit in het bestuur van het concertgebouw? Of lopen de bestuurders Intifada te roepen?quote:Op maandag 3 november 2025 11:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee, dan zou ik vooral roepen dat Palestina geen bestaansrecht heeft. Dat er daarom ook lustig gekoloniseerd mag worden.
Het is ook wel typisch dat je het over propaganda hebt - terwijl ik verwijs naar zaken die je gewoon tijdens de pro-Palestina manifestaties kunt waarnemen, alles van 'Intifada'-geroep en posters met 'honour the resistance' of de tergende uitspraken van een Pettit - maar rustig voorbij gaat aan het 'zionisme-uiterverkoren-volk' riedeltje dat daar en hier geuit wordt.
Is dat propaganda of dan weer 'genuanceerd en goed doordacht'?
Ik heb het over een maatschappelijke tendens.quote:Op maandag 3 november 2025 11:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is dat relevant. Zit Pettit in het bestuur van het concertgebouw? Of lopen de bestuurders Intifada te roepen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |