kloptquote:Op zondag 9 november 2025 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hebben ze al eerder wat tegen gedaan ja, moesten ze alsnog iemand eruit stemmen of zo toch
Ja dat was mooi.quote:Op zondag 9 november 2025 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hebben ze al eerder wat tegen gedaan ja, moesten ze alsnog iemand eruit stemmen of zo toch
Ja dat hoop ik ook, dat verwacht niemand.quote:Op zondag 9 november 2025 21:06 schreef Oliver23 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Churandy die munt toch echt gaat inzetten.
zou het heel jammer vinden als die eruit gaatquote:Op zondag 9 november 2025 21:06 schreef Oliver23 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Churandy die munt toch echt gaat inzetten.
Geeft me wel meer ruimte op de zondagavond.quote:Op zondag 9 november 2025 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zou het heel jammer vinden als die eruit gaat
Ik be een beetje bang voor het scenario dat Churandy denkt dat Linda op gaat geven en de munt op zak houdtquote:Op zondag 9 november 2025 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, dat verwacht niemand.
ja ik ookquote:Op zondag 9 november 2025 21:11 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik be een beetje bang voor het scenario dat Churandy denkt dat Linda op gaat geven en de munt op zak houdt
Dan haak ik ook af.quote:Op zondag 9 november 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geeft me wel meer ruimte op de zondagavond.
quote:Op zondag 9 november 2025 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
hopelijk wordt ze gegrepen door een varaan
Ja, die stem telt dan niet mee. Cerendy doet niet mee.quote:Op zondag 9 november 2025 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ze weet niet eens hoe je z’n naam schrijft
Enige juiste manier, jaquote:Op zondag 9 november 2025 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
eigenlijk moet je met deze proef aan het begin heel veel drinken en dan in die emmer plassen
Nou ja de reactie van Camiel sprak wel boekdelen. Maar die Chur is wat goed van vertrouwenquote:Op zondag 9 november 2025 21:11 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik be een beetje bang voor het scenario dat Churandy denkt dat Linda op gaat geven en de munt op zak houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |