Ik zei twee maal dat er geen racisten kunnen bestaan. Waar verzet ik dan volgens jou de doelpalen?quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
In jouw antwoord naar mij verzet je de doelpalen.
Je hebt er iets aan toegevoegd dat de context verandert.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zei twee maal dat er geen racisten kunnen bestaan. Waar verzet ik dan volgens jou de doelpalen?
Vertel?quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt er iets aan toegevoegd dat de context verandert.
Nu nog wel ja. Het verschil in stemmen was een dorpje. Over 4 jaar hebben we 10 nieuwe D66 stemmende steden en dan is het helemaal over voor de PVV. Die eenmans partij is trouwens ook de grootste verliezer in de geschiedenis van verkiezingen. Laat opa Geert maar lekker slapen terwijl de jonge virale Rob het stokje van die verliezer overneemt. In de tussentijd moet de PVv gewoon meewerken met wat de MEERDERHEID van het volk wil.quote:
Wat lul je allemaalquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nu nog wel ja. Het verschil in stemmen was een dorpje. Over 4 jaar hebben we 10 nieuwe D66 stemmende steden en dan is het helemaal over voor de PVV. Die eenmans partij is trouwens ook de grootste verliezer in de geschiedenis van verkiezingen. Laat opa Geert maar lekker slapen terwijl de jonge virale Rob het stokje van die verliezer overneemt. In de tussentijd moet de PVv gewoon meewerken met wat de MEERDERHEID van het volk wil.
Ja je lult onzin. Grootste verliezer in de geschiedenis lmaoquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zie de quote in je eigen post.
Ik presenteer gewoon wat alternatieve feiten op de manier die Geert en zijn voorbeeld uit Amerika ook graag doen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja je lult onzin. Grootste verliezer in de geschiedenis lmao
Die 10 nieuwe steden moet ik nog maar zien.. leuke propaganda, maar ondertussen hebben in Amsterdam al moeite om 10 nieuwe huizen te bouwen, laat staan 10 nieuwe steden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik presenteer gewoon wat alternatieve feiten op de manier die Geert en zijn voorbeeld uit Amerika ook graag doen.
Maar dat is al aardig volgebouwd.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die 10 nieuwe steden moet ik nog maar zien.. leuke propaganda, maar ondertussen hebben in Amsterdam al moeite om 10 nieuwe huizen te bouwen, laat staan 10 nieuwe steden.
Dan vertel eens wat ik niet zie? IK heb namelijk gewoon tweemaal in andere bewoordingen gezegd dat mensen geen racisten kunnen zijn. Niet meer en niet minder.quote:
De zorg is nog veel te goedkoop, daar kan nog veel meer aan verdiend worden. Dus een lagere overheidsbijdrage, maar een hogere eigen bijdrage en eigen risico. Maar ook een extra bijdrage per geneesmiddel / behandeling die niet onder het eigen risico valt. En minder dingen in het basispakket, zodat je eigen risico snel op is. Zo werkt het sinds kort al.quote:
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan vertel eens wat ik niet zie? IK heb namelijk gewoon tweemaal in andere bewoordingen gezegd dat mensen geen racisten kunnen zijn. Niet meer en niet minder.
In R'dam wordt er ook gewoon gebouwd. Het zijn die provincialen met hun megastallen die dwarsliggen. Daarom ook volzetten met prefab AZCs.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat is al aardig volgebouwd.
Hier in het noorden worden in Groningen en Leeuwarden hele woonwijken gebouwd.
En daarnaast op braakliggende terreinen van onder andere scholen appartementencomplexen gerealiseerd.
Amsterdam gaat best aardig https://www.amsterdam.nl/(...)ningen-aanbouw-2025/ zal over een heel jaar uitkomen op 5.000-6.000.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die 10 nieuwe steden moet ik nog maar zien.. leuke propaganda, maar ondertussen hebben in Amsterdam al moeite om 10 nieuwe huizen te bouwen, laat staan 10 nieuwe steden.
Als iemand geen religieuzen wil, dan is dat zijn goed recht en dan is hij of zij geen racist.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Door andere bewoording te gebruiken verplaatste je de doelpalen.
Omdat daardoor ook de betekenis veranderde.
Bovendien sloot het niet meer aan op de politiek van Wilders.
Kunnen jij en @Wantie niet gaan dm'en of zoiets? Dat oeverloze gebazel is niet echt interessant. Of grappig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Als iemand geen religieuzen wil, dan is dat zijn goed recht en dan is hij of zij geen racist.
Als iemand kritisch is in het kiezen van vrienden, betekent dat toch niet dat die persoon een racist is?
Ik zie niet waarom beide antwoorden niet relevant zijn en niet dezelfde eindconclusie hebben.
Dat is inderdaad de manier waarop je de doelpalen verplaatste.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Als iemand geen religieuzen wil, dan is dat zijn goed recht en dan is hij of zij geen racist.
Als iemand kritisch is in het kiezen van vrienden, betekent dat toch niet dat die persoon een racist is?
Ik zie niet waarom beide antwoorden niet relevant zijn en niet dezelfde eindconclusie hebben.
Nou neen, ik wil dat iedereen ziet, dat van bovenaf slechts drek naar onderen wordt gegooid.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:46 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kunnen jij en @:Wantie niet gaan dm'en of zoiets? Dat oeverloze gebazel is niet echt interessant. Of grappig.
Je kunt ook gewoon stoppen met die activiteit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Nou neen, ik wil dat iedereen ziet, dat van bovenaf slechts drek naar onderen wordt gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |