Ik vind het een leuke manier van het verplaatsen van de doelpalen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik bevestig zijn punt toch niet? Als iemand kritisch is in het kiezen van vrienden, betekent dat toch niet dat die persoon een racist is?
Welke doelpalen? Geef eens een clou, want van jouw antwoord snap ik zo niks.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke manier van het verplaatsen van de doelpalen.
Maar meer is het ook niet.
De uitdrukking "de doelpalen verplaatsen" (in het Engels: moving the goalposts) betekent dat de regels, criteria of vereisten worden veranderd (of "verzet") nadat een proces, discussie of poging is begonnen, en vaak wanneer iemand bijna aan de oorspronkelijke eisen voldeed.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Welke doelpalen? Geef eens een clou, want van jouw antwoord snap ik zo niks.
M.a.w. jij vindt mij een racist omdat ik Wilders verdedig? Of begrijp ik jou verkeerd ondanks dat jij stelde dat ik zijn punt bevestigde?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
De uitdrukking "de doelpalen verplaatsen" (in het Engels: moving the goalposts) betekent dat de regels, criteria of vereisten worden veranderd (of "verzet") nadat een proces, discussie of poging is begonnen, en vaak wanneer iemand bijna aan de oorspronkelijke eisen voldeed.
Het is een handeling waarbij de voorwaarden voor succes constant veranderen, waardoor het vrijwel onmogelijk wordt om aan de eisen te voldoen of een discussie te winnen.
Nee, het gaat erom dat je de doelpalen verplaatste.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:51 schreef torentje het volgende:
[..]
M.a.w. jij vindt mij een racist omdat ik Wilders verdedig? Of begrijp ik jou verkeerd ondanks dat jij stelde dat ik zijn punt bevestigde?
Vragen naar mijn etnische achtergrond vormt geen antwoord op de vraag of jij VVD hebt gestemd. Dat daar geen simpele 'ja' op volgt is natuurlijk veelzeggend. Waarschijnlijk toch niet zo VVD als je jezelf hier hebt proberen te presenteren. Wat natuurlijk allang duidelijk was uit al je bijdrages, waar iedereen uit kan opmaken dat jij een stuk linkser en vooral progressiever bent dan de gemiddelde VVD-stemmer.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Was jij nou eigenlijk stiekem zelf een migrant of niet? Ja hč?
Als je het racisme van PVV ontkent. Dan is de kans dat je zelf racist bent wel bijzonder groot.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat je de doelpalen verplaatste.
Citeer eens je exacte bewoording.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:34 schreef torentje het volgende:
[..]
Als je het racisme van PVV ontkent. Dan is de kans dat je zelf racist bent wel bijzonder groot.
Mijn reactie op voorgaande zin was: Als iemand geen religieuzen wil, dan is dat zijn goed recht en dan is hij of zij geen racist.
Jouw antwoord daarop was: Bedankt voor het bevestigen van zijn punt
Dat is nooit het verplaatsen van de doelpalen? Het is toch een inhoudelijke reactie op wat gesteld werd en een ontkenning dat iemand een racist kan zijn?
Als je het racisme van PVV ontkent. Dan is de kans dat je zelf racist bent wel bijzonder groot.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Citeer eens je exacte bewoording.
Je zegt nu weer iets anders.
Zinloze 'missie' om tot bepaalde personen door te dringen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Citeer eens je exacte bewoording.
Je zegt nu weer iets anders.
Je zou wel eens wat minder naar beneden mogen trappen, want mensen lager in de hiėrarchie hebben geen invloed op het beleid van bovenaf.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:55 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Zinloze 'missie' om tot bepaalde personen door te dringen.
Respecteer zelf ook vrijwel iedereen, had 'm hier reeds vaker een helpende hand toegereikt.
Bewonder uw moed en uithoudingsvermogen met deze user in discussie te blijven. Serieus!
Weinig vermoeiender personen meegemaakt.
Hij spant wel de kroon!
Spijtig dat u alles zo negatief ervaart.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Je zou wel eens wat minder naar beneden mogen trappen, want mensen lager in de hiėrarchie hebben geen invloed op het beleid van bovenaf.
Je mag wel wat meer respect tonen voor beleidsmakers als Sjvb.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Je zou wel eens wat minder naar beneden mogen trappen, want mensen lager in de hiėrarchie hebben geen invloed op het beleid van bovenaf.
In jouw antwoord naar mij verzet je de doelpalen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Als je het racisme van PVV ontkent. Dan is de kans dat je zelf racist bent wel bijzonder groot.
Daarop antwoorde ik:
Als iemand geen religieuzen wil, dan is dat zijn goed recht en dan is hij of zij geen racist.
Jij stelde toen:
Bedankt voor het bevestigen van zijn punt.
Waarop ik antwoorde:
Ik bevestig zijn punt toch niet? Als iemand kritisch is in het kiezen van vrienden, betekent dat toch niet dat die persoon een racist is?
Waar op jij stelde:
Ik vind het een leuke manier van het verplaatsen van de doelpalen.
Maar meer is het ook niet.
Mijn vraag is dus nog steeds:
Waar heb ik dan de doelpalen verplaatst?
Kreeg van hem al vaker stank voor dank.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je mag wel wat meer respect tonen voor beleidsmakers als Sjvb.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je mag wel wat meer respect tonen voor beleidsmakers als Sjvb.
In ieder geval, jullie krijgen binnen afzienbare tijd een harde boer.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:10 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Spijtig dat u alles zo negatief ervaart.
Het volk heeft gesproken!quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:24 schreef Glazenmaker het volgende:
Iedere andere partij moet zijn bek houden want D66 is de GROOTSTE. PVV is juist de GROOTSTE VERLIEZER dus die moeten gewoon netjes handjes opsteken als de goden van D66 ergens voorstemmen.
Las ik de vorige verkiezingen pagina's lang. Waar zijn die mensen nu?
Geil.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:26 schreef torentje het volgende:
[..]
[..]
In ieder geval, jullie krijgen binnen afzienbare tijd een harde boer.
Het is uiteindelijk allemaal heel simpel. Je stemt op een partij. En dat is het.quote:
Twee partijen even groot nu.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:24 schreef Glazenmaker het volgende:
Iedere andere partij moet zijn bek houden want D66 is de GROOTSTE. PVV is juist de GROOTSTE VERLIEZER dus die moeten gewoon netjes handjes opsteken als de goden van D66 ergens voorstemmen.
Las ik de vorige verkiezingen pagina's lang. Waar zijn die mensen nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |