Had gekund toch?quote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand hier in huis leeft nog steeds in zomertijd![]()
Ook wel bekend als Meneer Âmbar de Viervoeter. Voordat jullie denken dat ik samenwoon.
Dan zal het wel niet belangrijk genoeg zijn en ook niet jouw probleemquote:Op zondag 2 november 2025 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat een boel deadlines niet gehaald gaan worden, maar zie nog niet echt alarmbellen afgaan om de een of andere reden.
Ik lig er niet echt wakker van als het wat later opgeleverd wordt allemaal. Ben mezelf weg aan het migreren en als andere het dan verneuken dan juich ik dat stiekem wel een beetje toe.quote:Op zondag 2 november 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet belangrijk genoeg zijn en ook niet jouw probleem
En anders betalen ze vast niet genoeg dat je je er in je eigen tijd druk om moet gaan makenquote:Op zondag 2 november 2025 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lig er niet echt wakker van als het wat later opgeleverd wordt allemaal. Ben mezelf weg aan het migreren en als andere het dan verneuken dan juich ik dat stiekem wel een beetje toe.
Nee, die tijd is wel voorbij.quote:Op zondag 2 november 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En anders betalen ze vast niet genoeg dat je je er in je eigen tijd druk om moet gaan maken
Je weet aardig te doen alsof je daar zelf voor kiest inderdaadquote:Op zondag 2 november 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja zeg alsof ik geen man kan krijgen
Geen idee, je lijkt er niet echt op te zitten wachtenquote:Op zondag 2 november 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Geeft zo'n troep iemand vermoorden in je eigen huisquote:Op zondag 2 november 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, je lijkt er niet echt op te zitten wachten
je moet regelmatig met de hond wandelen, goed excuus om die vent mee te nemen naar een verlaten plekquote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geeft zo'n troep iemand vermoorden in je eigen huis
Dank. Ik weet wel een aantal plekjes jaquote:Op zondag 2 november 2025 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet regelmatig met de hond wandelen, goed excuus om die vent mee te nemen naar een verlaten plek
En daarom heb je dus geen ventquote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geeft zo'n troep iemand vermoorden in je eigen huis
Ja echt heel vreemd inderdaadquote:
Dat weet je dan dondersgoed te verbergenquote:Op zondag 2 november 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijkt mij juist heel gezellig dat samenwonen
Nou ja, je komt nou niet echt over als een eventuele fijne en gezellige vriendin.quote:Op zondag 2 november 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige mensen houden van een uitdaging.quote:Op zondag 2 november 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, je komt nou niet echt over als een eventuele fijne en gezellige vriendin.
Of zelfkastijdingquote:Op zondag 2 november 2025 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van een uitdaging.
Een hond klaagt nietquote:Op zondag 2 november 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet je dan dondersgoed te verbergen
Zou wel fijn zijn als je reviews van anderen kon bekijken inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2025 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen is welkom om het te ervaren en na afloop een review achter te laten
Sommige mensen denken dat ze anderen kunnen veranderen.quote:Op zondag 2 november 2025 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van een uitdaging.
Soort TripAdvisor.quote:Op zondag 2 november 2025 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als je reviews van anderen kon bekijken inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |