Geeft zo'n troep iemand vermoorden in je eigen huisquote:Op zondag 2 november 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, je lijkt er niet echt op te zitten wachten
je moet regelmatig met de hond wandelen, goed excuus om die vent mee te nemen naar een verlaten plekquote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geeft zo'n troep iemand vermoorden in je eigen huis
Dank. Ik weet wel een aantal plekjes jaquote:Op zondag 2 november 2025 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet regelmatig met de hond wandelen, goed excuus om die vent mee te nemen naar een verlaten plek
En daarom heb je dus geen ventquote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geeft zo'n troep iemand vermoorden in je eigen huis
Ja echt heel vreemd inderdaadquote:
Dat weet je dan dondersgoed te verbergenquote:Op zondag 2 november 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijkt mij juist heel gezellig dat samenwonen
Nou ja, je komt nou niet echt over als een eventuele fijne en gezellige vriendin.quote:Op zondag 2 november 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja zeg alsof ik geen man kan krijgen
Sommige mensen houden van een uitdaging.quote:Op zondag 2 november 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, je komt nou niet echt over als een eventuele fijne en gezellige vriendin.
Of zelfkastijdingquote:Op zondag 2 november 2025 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van een uitdaging.
Een hond klaagt nietquote:Op zondag 2 november 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet je dan dondersgoed te verbergen
Zou wel fijn zijn als je reviews van anderen kon bekijken inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2025 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen is welkom om het te ervaren en na afloop een review achter te laten
Sommige mensen denken dat ze anderen kunnen veranderen.quote:Op zondag 2 november 2025 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van een uitdaging.
Soort TripAdvisor.quote:Op zondag 2 november 2025 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als je reviews van anderen kon bekijken inderdaad.
"Knappe man maar draagt happy socks, 1 punt aftrek"quote:Op zondag 2 november 2025 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Reviews op tinder:
"Leuke griet maar stinkt uit dr muiltje."
"Kleiner dan op de foto."
"Je moet zelf voor condooms zorgen, beetje karig."
Dat Muis dan een hele lieve, warme, gezellige, manvriendelijke vriendin wordt na veel aanmoedigingen en liefde?quote:Op zondag 2 november 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen denken dat ze anderen kunnen veranderen.
Die laatste is wel lekker verontrustend.quote:Op zondag 2 november 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Knappe man maar draagt happy socks, 1 punt aftrek"
"Is veel dikker dan op de foto. Bleef in het wc raampje steken toen hij stiekem probeerde weg te komen".
"De wc raakte verstopt door z'n stront."quote:Op zondag 2 november 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Is veel dikker dan op de foto. Bleef in het wc raampje steken toen hij stiekem probeerde weg te komen".
Druppeltje vleermuizenbloed en ineens is het een lekker wulps wijf dat pantoffels en bier naar haar man brengt.quote:Op zondag 2 november 2025 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat Muis dan een hele lieve, warme, gezellige, manvriendelijke vriendin wordt na veel aanmoedigingen en liefde?
Ja. Dat lukt je vast!quote:Op zondag 2 november 2025 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat Muis dan een hele lieve, warme, gezellige, manvriendelijke vriendin wordt na veel aanmoedigingen en liefde?
voorwaarde... je krijgt ook te zien welke reviews je aan anderen hebt gegeven.quote:Op zondag 2 november 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En daarna zitten we weer twee jaar opgehokt.quote:Op zondag 2 november 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druppeltje vleermuizenbloed en ineens is het een lekker wulps wijf dat pantoffels en bier naar haar man brengt.
"Brandweer gebeld om date uit wc raampje te snijden, knappe brandweerman ontmoet dus toch een gemiddelde van 3 sterren".quote:Op zondag 2 november 2025 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Die laatste is wel lekker verontrustend.
Nee.quote:Op zondag 2 november 2025 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorwaarde... je krijgt ook te zien welke reviews je aan anderen hebt gegeven.
want als je gaat judgen op happy socks dan mag een ander best weten dat je zo oppervlakkig denkt
quote:Op zondag 2 november 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Brandweer gebeld om date uit wc raampje te snijden, knappe brandweerman ontmoet dus toch een gemiddelde van 3 sterren".
Ik heb geen happy socks, maar wel Max Verstappen sokken.quote:Op zondag 2 november 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Alleen kinderlijke mannen dragen happy socks toch?
Voordat je het weet vind hij lego leuker dan je roze preterwtje.
quote:Op zondag 2 november 2025 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen happy socks, maar wel Max Verstappen sokken.
Dan ben je snel weg.quote:Op zondag 2 november 2025 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen happy socks, maar wel Max Verstappen sokken.
Er zijn mensen die van wit houden.quote:Op zondag 2 november 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb tegenwoordig alleen saaie witte sokken. En een paar met croissants. De tijd van hysterische sokken met avocado's enzo is voorbij.
Ik heb geen enkele witte sok.quote:Op zondag 2 november 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb tegenwoordig alleen saaie witte sokken. En een paar met croissants. De tijd van hysterische sokken met avocado's enzo is voorbij.
Maar het zijn juist die kleine dingen in het leven die je dag kunnen opfleurenquote:Op zondag 2 november 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |