Maar het is ook dom om ruzie te gaan maken als je dat straks weer een ban oplevertquote:Op zondag 2 november 2025 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tegen domheid
SUKKEL.quote:Op zondag 2 november 2025 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tegen domheid
Samen met cali? Of zat ze weer in bad?quote:Op zondag 2 november 2025 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de hele dag gepoetst, opgeruimd, gekookt en afgewassen. Nu tijd om niets te doen.
Over een uurtje slapen en morgen weer de hamstermolen inquote:Op zondag 2 november 2025 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de hele dag gepoetst, opgeruimd, gekookt en afgewassen. Nu tijd om niets te doen.
Die is as we speak nog aan het werk. Ze heeft het eten wel opgegeten, dat dan weer wel.quote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Samen met cali? Of zat ze weer in bad?
Nog paar drukke weken zo tot december. Daarna IT freeze en gaat iedereen weer normaal doen.quote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over een uurtje slapen en morgen weer de hamstermolen in
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 2 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog paar drukke weken zo tot december. Daarna IT freeze en gaat iedereen weer normaal doen.
Ik denk dat dat ons wel duidelijk was.quote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand hier in huis leeft nog steeds in zomertijd![]()
Ook wel bekend als Meneer Âmbar de Viervoeter. Voordat jullie denken dat ik samenwoon.
Denk niet dat wij hier die illusie hebbenquote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook wel bekend als Meneer Âmbar de Viervoeter. Voordat jullie denken dat ik samenwoon.
Ziet er naar uit dat een boel deadlines niet gehaald gaan worden, maar zie nog niet echt alarmbellen afgaan om de een of andere reden.quote:
Had gekund toch?quote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan zal het wel niet belangrijk genoeg zijn en ook niet jouw probleemquote:Op zondag 2 november 2025 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat een boel deadlines niet gehaald gaan worden, maar zie nog niet echt alarmbellen afgaan om de een of andere reden.
Ik lig er niet echt wakker van als het wat later opgeleverd wordt allemaal. Ben mezelf weg aan het migreren en als andere het dan verneuken dan juich ik dat stiekem wel een beetje toe.quote:Op zondag 2 november 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet belangrijk genoeg zijn en ook niet jouw probleem
En anders betalen ze vast niet genoeg dat je je er in je eigen tijd druk om moet gaan makenquote:Op zondag 2 november 2025 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lig er niet echt wakker van als het wat later opgeleverd wordt allemaal. Ben mezelf weg aan het migreren en als andere het dan verneuken dan juich ik dat stiekem wel een beetje toe.
Nee, die tijd is wel voorbij.quote:Op zondag 2 november 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En anders betalen ze vast niet genoeg dat je je er in je eigen tijd druk om moet gaan maken
Je weet aardig te doen alsof je daar zelf voor kiest inderdaadquote:Op zondag 2 november 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja zeg alsof ik geen man kan krijgen
Geen idee, je lijkt er niet echt op te zitten wachtenquote:Op zondag 2 november 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja zeg alsof ik geen man kan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |