Welke band?quote:Op zondag 2 november 2025 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de zaal. Zo zin in, wordt wel met tranen.
Ik ga uitstellen!quote:Op zondag 2 november 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN nu? Ik ga hem zo toch maar doen
K3quote:
Wat een combinatie.quote:Op zondag 2 november 2025 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
K3![]()
Nee die staan in de andere zaal
Citizen soldier. Geen hele bekende band, maar ik vind ze echt heel erg goed vooral de teksten
In de rij buiten stonden er wel een paar verkeerd ja.quote:Op zondag 2 november 2025 19:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een combinatie.@:scrutinizer stond zo ook een keer tussen fans van Borsato.
Haha, ja, dat kan ik me voorstellen. Ik denk niet dat er een moshpit is bij Kafke.quote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de rij buiten stonden er wel een paar verkeerd ja.
Paar weken geleden in de Effenaar stond in de grote zaal zanger Kafke. Ik natuurlijk niet en ging naar de kleine zaal voor iets totaal anders .
Maar er was best wel een verschil wat voor volk in welke rij stond.
Een oven voert de stoom wel beter af denk ik. Verder heb ik geen oventje en gaat het prima in de AF.quote:Op zondag 2 november 2025 19:48 schreef Recce het volgende:
Fles, is zo'n airfryer echt handiger dan een oventje voor die traybakes?
quote:Op zondag 2 november 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie Zorg nou dat je geen ban krijgt.
Normaal doen Ettoquote:
ben je weer op trollen aan het happen in POL of NWS?quote:
Jaquote:Op zondag 2 november 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben je weer op trollen aan het happen in POL of NWS?
Kan niet zo goed tegen domheidquote:Op zondag 2 november 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben je weer op trollen aan het happen in POL of NWS?
Ja maar jij bent degene die uiteindelijk weg is.quote:Op zondag 2 november 2025 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tegen domheid
primaquote:Op zondag 2 november 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar jij bent degene die uiteindelijk weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |