In de rij buiten stonden er wel een paar verkeerd ja.quote:Op zondag 2 november 2025 19:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een combinatie.@:scrutinizer stond zo ook een keer tussen fans van Borsato.
Haha, ja, dat kan ik me voorstellen. Ik denk niet dat er een moshpit is bij Kafke.quote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de rij buiten stonden er wel een paar verkeerd ja.
Paar weken geleden in de Effenaar stond in de grote zaal zanger Kafke. Ik natuurlijk niet en ging naar de kleine zaal voor iets totaal anders .
Maar er was best wel een verschil wat voor volk in welke rij stond.
Een oven voert de stoom wel beter af denk ik. Verder heb ik geen oventje en gaat het prima in de AF.quote:Op zondag 2 november 2025 19:48 schreef Recce het volgende:
Fles, is zo'n airfryer echt handiger dan een oventje voor die traybakes?
quote:Op zondag 2 november 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie Zorg nou dat je geen ban krijgt.
Normaal doen Ettoquote:
ben je weer op trollen aan het happen in POL of NWS?quote:
Jaquote:Op zondag 2 november 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben je weer op trollen aan het happen in POL of NWS?
Kan niet zo goed tegen domheidquote:Op zondag 2 november 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben je weer op trollen aan het happen in POL of NWS?
Ja maar jij bent degene die uiteindelijk weg is.quote:Op zondag 2 november 2025 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tegen domheid
primaquote:Op zondag 2 november 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar jij bent degene die uiteindelijk weg is.
Maar het is ook dom om ruzie te gaan maken als je dat straks weer een ban oplevertquote:Op zondag 2 november 2025 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SUKKEL.quote:Op zondag 2 november 2025 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Samen met cali? Of zat ze weer in bad?quote:Op zondag 2 november 2025 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de hele dag gepoetst, opgeruimd, gekookt en afgewassen. Nu tijd om niets te doen.
Over een uurtje slapen en morgen weer de hamstermolen inquote:Op zondag 2 november 2025 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de hele dag gepoetst, opgeruimd, gekookt en afgewassen. Nu tijd om niets te doen.
Die is as we speak nog aan het werk. Ze heeft het eten wel opgegeten, dat dan weer wel.quote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Samen met cali? Of zat ze weer in bad?
Nog paar drukke weken zo tot december. Daarna IT freeze en gaat iedereen weer normaal doen.quote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over een uurtje slapen en morgen weer de hamstermolen in
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 2 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog paar drukke weken zo tot december. Daarna IT freeze en gaat iedereen weer normaal doen.
Ik denk dat dat ons wel duidelijk was.quote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand hier in huis leeft nog steeds in zomertijd![]()
Ook wel bekend als Meneer Âmbar de Viervoeter. Voordat jullie denken dat ik samenwoon.
Denk niet dat wij hier die illusie hebbenquote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand hier in huis leeft nog steeds in zomertijd![]()
Ook wel bekend als Meneer Âmbar de Viervoeter. Voordat jullie denken dat ik samenwoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |