Dan zou ik het al in een ultrasoon bad moeten gooien ofzoquote:Op zondag 2 november 2025 16:28 schreef Chandler het volgende:
Ik snap jou ook wel @:Lenny77 maar bij goed schoonmaken van iets wat ook ECHT goed schoon kan zie ik weinig tot geen problemen.
Trouwens wel leuk om te zien dat de poll meer reacties oplevert dan het topic!
Ik ga er van uit dat een geslachtsdeel goed gewassen kan worden.quote:Op zondag 2 november 2025 22:23 schreef joe.joe het volgende:
Tja, in hoeverre is het mentaal heel anders dan een geslachtsdeel dat al eens door iemand anders gebruikt is?
Maar dat kopje steek je ook niet in een vagina of anus hequote:Op dinsdag 4 november 2025 11:16 schreef GereDathan het volgende:
Koop je ook voor al je bezoekers nieuwe kopjes om koffie in te schenken?
Tweedehands kopen is een ander verhaal wat mij betreft, dat zou ik dan weer nooit doen. Maar je mag toch verwachten dat de eigenaar van het speeltje deze gewoon goed reinigt? Net als dat de kopjes omgewassen worden en het bed verschoont wordt.
Tja, ik ging in mijn reactie ook uit van speeltjes die zich goed laten schoonmaken. Dan is altijd prettig, ook als er maar 1 gebruiker is, toch?quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat een geslachtsdeel goed gewassen kan worden.
Bij sommige speeltjes heb je weer van die kantjes en kreukjes waar iets achter kan blijven zitten![]()
Het is natuurlijk gewoon de gedachte erachter. In principe is het gewoon hetzelfde..
Nee, die zet je aan je mond!quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar dat kopje steek je ook niet in een vagina of anus he
Hm dit wel een beetjequote:Op vrijdag 7 november 2025 10:37 schreef Marsenal het volgende:
'Vind je het lekker zo? Mijn ex vond deze ook altijd lekker.'
Het is een logisch gevolg tussen wat je hoofd wil en wat je hoofd weet...quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:19 schreef VEM2012 het volgende:
God given speeltjes zijn meestal reeds door anderen gebruikt. Dus in die zin is de afkeer van reeds gebruikte speeltjes een beetje raar. Dat je ze wel eerst zelf grondig wil reinigen, logisch.
Maar goed, raar zijn mag ook.
Een gebruikt speeltje met iemand anders gebruiken vereist geen uitgebreide historie van alles wat je er in het verleden mee gedaan hebt hequote:Op vrijdag 7 november 2025 10:37 schreef Marsenal het volgende:
'Vind je het lekker zo? Mijn ex vond deze ook altijd lekker.'
Maar als je weet dat het geen nieuw speeltje is, dan weet je dat er een historie isquote:Op zondag 9 november 2025 13:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een gebruikt speeltje met iemand anders gebruiken vereist geen uitgebreide historie van alles wat je er in het verleden mee gedaan hebt he
Als het om seks gaat: eigenlijk heel weinig…quote:Op zaterdag 8 november 2025 08:45 schreef Chandler het volgende:
[..]
Het is een logisch gevolg tussen wat je hoofd wil en wat je hoofd weet...
En wat is raar?
Dat kan je steriliseren zoveel als je wilt, dat zit gewoon tussen je oren.quote:Op zondag 2 november 2025 16:38 schreef Fleischmeister het volgende:
Sterker nog, die spullen worden ook gewoon tweedehands aangeboden. Anale siliconen schlong, z.g.a.n.Tja, het zou mijn voorkeur ook niet hebben, hoe goed het ook te steriliseren valt
'Het is al een oudje, maar eigenlijk is ie alleen maar gebruikt door een oud vrouwtje die er boodschappen mee ging doen'quote:Op zondag 9 november 2025 15:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar als je weet dat het geen nieuw speeltje is, dan weet je dat er een historie is
Hoe noem jij ze?quote:Op maandag 10 november 2025 19:28 schreef Bart2002 het volgende:
Speeltjes... ik vind het woord op de 1 of andere manier verkeerd klinken. Kinderachtig ook.
En dat soms minder dan 15 minuten daarvoor 😜quote:Op zondag 2 november 2025 22:23 schreef joe.joe het volgende:
Tja, in hoeverre is het mentaal heel anders dan een geslachtsdeel dat al eens door iemand anders gebruikt is?
Geen moeite mee.quote:Op maandag 10 november 2025 20:13 schreef Sakura het volgende:
[..]
En dat soms minder dan 15 minuten daarvoor 😜
hahaha geweldig!! Is wel waar inderdaad....quote:Op woensdag 5 november 2025 23:09 schreef fokexpert het volgende:
Ach een lul gaat toch ook in meerdere vrouwen…. Waarom een dildo niet dan?
Jij zou maar wat graag voor elke vrouw nieuwe speeltjes kopen..quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:32 schreef incel het volgende:
Alsof je voor elke vrouw nieuwe speeltjes gaat kopen of zoNee dat is lekker duurzaam
Ik zou er een voor mezelf kunnen kopen en wie weet heb ik op een dag alsnog seks en dan zullen we wel zien wie er als laatste lacht. Weet je wat seks is? Dat is wat jouw kleinkinderen inmiddels waarschijnlijk al hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij zou maar wat graag voor elke vrouw nieuwe speeltjes kopen..
Nu kan je er geen kopen
Ja natuurlijk schatquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:01 schreef incel het volgende:
[..]
Ik zou er een voor mezelf kunnen kopen en wie weet heb ik op een dag alsnog seks en dan zullen we wel zien wie er als laatste lacht. Weet je wat seks is? Dat is wat jouw kleinkinderen inmiddels waarschijnlijk al hebben
Geen reden om onbeschoft te doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:01 schreef incel het volgende:
[..]
Ik zou er een voor mezelf kunnen kopen en wie weet heb ik op een dag alsnog seks en dan zullen we wel zien wie er als laatste lacht. Weet je wat seks is? Dat is wat jouw kleinkinderen inmiddels waarschijnlijk al hebben
Daarop reageer je toch gewoon:quote:Op zondag 2 november 2025 15:55 schreef Chandler het volgende:
Ze zei: “Ik zou het geen fijn idee vinden als er een speeltje in mij zou gaan dat ook al bij iemand anders is geweest.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |