Al meer dan 10 jaar niet meer in de top 2000. Benieuwd of er een EtH bonus in zit vlak voor de stemweek!quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dont know much Linda rondstad en Aaron Neville
Ik hoop het, dat verdient dat nummer wel, maar ik vrees van niet Ik denk dat er veel artiesten een dodenbonus krijgen en ook Suzan en Freek gaan flink stijgen.. Maar daar zijn andere topics voor natuurlijkquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Al meer dan 10 jaar niet meer in de top 2000. Benieuwd of er een EtH bonus in zit vlak voor de stemweek!
Goede vraag, hoeveel kost dat orkestprogramma?quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeveel dan wel, dat orkest programma?
Al besproken.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Don’t Know Much - Linda Ronstadt/Aaron Neville
Werd al gezegd in de uitzendingquote:Op zondag 30 november 2025 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goede vraag, hoeveel kost dat orkestprogramma?
Rood: ...
Geel: ...
Blauw: ...
Uitzending van 22 novquote:Op zondag 30 november 2025 06:29 schreef AnneX het volgende:
Was even benieuwd naar gisteravond en kijkcijfers:
Volgens AI -sic-
…” De kijkcijfers voor Even Tot Hier van gisteren, zaterdag 29 november 2025, zijn 3.216.000.
Dit was een uitzending op NPO 1 en het programma scoorde beter dan de uitzendingen van de voorgaande weken.
De uitzending werd gevolgd door Studio Sport Voetbal en Studio Sport.
Kijkcijfers: 3.216.000 kijkers
Uitzenddag: Zaterdag 29 november 2025
Zender: NPO 1…”
Volume ging hier toch even wat harder.quote:Op zondag 30 november 2025 14:11 schreef Peter88Online het volgende:
Dit was wat mij betreft echt de beste aflevering van dit seizoen. Top hoe ze bijna alle weg bezuinigde programma's een podium gaven. En mooi dat ze het prime time aandurfden om klassiek te laten uitvoeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |