Hwang is gewoon een matige speler, helaas.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:22 schreef H.FR het volgende:
Ongekend wild van Hwang zeg. Gewoon rustig blijven en opzij leggen.
Wel weer des Feyenoords. Je moet 3/4 doelpunten verschil voor staan en vervolgens heb je een krappe marge.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Slap gedoe allemaal, je hebt ze al lang liggen en je bent gewoon niet scherp meer.
Kans veerman, Watanabr met kut opbouw, op links oogden wel al een paar kwetsbaar. Ja het is eenrichtingsverkeer maar achterin lieten we al een paar steken vallen. Dan valt hij wel een keertje verkeerd.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze valt echt volkomen uit het niets hoor. Het is echt eenrichtingsverkeer.
Yup, ach zo zie ik het al bijna een halve eeuw, typisch Feyenoord.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel weer des Feyenoords. Je moet 3/4 doelpunten verschil voor staan en vervolgens heb je een krappe marge.
Ueda is niet scherp vandaag.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:25 schreef Haringkop2 het volgende:
Neemt niet weg dat we er zes zelf hadden moeten maken…
Ueda is dan ook gewoon een matige spits die ze in Europa en de toppers niet gaat maken, maar dit seizoen wel 20+ gaat eindigenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda is niet scherp vandaag.
Zijn doelpunten verbloemen een hoop.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda is niet scherp vandaag.
Laten gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:30 schreef Coco het volgende:
Komen de Ueda haters weer.
@:dombohetolifantje1
"Weer"quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:30 schreef Coco het volgende:
Komen de Ueda haters weer.
@:dombohetolifantje1
Stuur een mail naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
"Weer"
Dat valt wel mee als je een weekban krijgt omdat je het woord "Kneusje" uit![]()
Verkeerde topic.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Waarom? Ik zeg het hier toch
Klaasgodquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik vind deze versie van Klaas niet zo leuk.
Ho maar weer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nou en, dit is toch ook niet het Eredivisie Livetopic, of wel.
Klaas stelde zich over het algemeen nooit zo aan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik vind deze versie van Klaas niet zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |