De Jong en Pavlidis waren toch redelijk recent nog in de buurt?quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lang geleden dat er in de eredivisie de 30 doelpunten ook maar enigszins is bereikt voor 1 speler.
Wat zijn feiten toch vervelend als ze tegen je worden gebruikt.quote:Op zondag 2 november 2025 11:52 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
De Jong en Pavlidis waren toch redelijk recent nog in de buurt?
Na die 2-0 dacht ik dat het weer een monsterscore zou worden. Toch wel jammer.quote:
Wel goed nieuws dat er zoveel kansen worden gecreëerd. Thuiswedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje zullen geen probleem zijn zo.quote:
Uit denk ik ook niet.quote:Op zondag 2 november 2025 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel goed nieuws dat er zoveel kansen worden gecreëerd. Thuiswedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje zullen geen probleem zijn zo.
Het afmaken is soms wel een dingetje dit seizoen. Vorige week mis je twee grote kansen op 3-3, tegen Utrecht en Excelsior maak je het jezelf moeilijk en ook het potje tegen Fortuna gooi je onnodig laat in het slot.quote:Op zondag 2 november 2025 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel goed nieuws dat er zoveel kansen worden gecreëerd. Thuiswedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje zullen geen probleem zijn zo.
Vind ik wel meevallen. Met name tegen PSV en Excelsior kan je ook beargumenteren dat we buitengewoon effectief om gingen met de eerste twee kansen. Dat waren direct goals.quote:Op zondag 2 november 2025 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het afmaken is soms wel een dingetje dit seizoen. Vorige week mis je twee grote kansen op 3-3, tegen Utrecht en Excelsior maak je het jezelf moeilijk en ook het potje tegen Fortuna gooi je onnodig laat in het slot.
Ik kijk liever naar het totaal aantal kansen en dan heb je eigenlijk al een wedstrijd of 4-5 dit seizoen behoorlijk wat laten liggen.quote:Op zondag 2 november 2025 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Met name tegen PSV en Excelsior kan je ook beargumenteren dat we buitengewoon effectief om gingen met de eerste twee kansen. Dat waren direct goals.
Gisteren duurde het wel onnodig lang. Denk dat het gevoel komt omdat met name Valente en Sauer nog onvoldoende rendement halen uit hun acties, en Steijn wat minder klinisch is dan verwacht. Moussa en Ueda verneuken ook wel eens een kansrijke situatie (lol), maar compenseren dat wel door soms een halve kans tot goal te promoveren.
Ik vind ons niet bovengemiddeld veel kansen missen. Volgens de altijd vermoeiende xG zijn alleen PSV en NEC echt effectiever.quote:Op zondag 2 november 2025 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar het totaal aantal kansen en dan heb je eigenlijk al een wedstrijd of 4-5 dit seizoen behoorlijk wat laten liggen.
Ongelukkig.quote:Op zondag 2 november 2025 18:38 schreef Evangelion het volgende:
Orkun Kokcu (Besiktas) straight red card against Fenerbahce 25'
https://www.reddit.com/r/(...)ht_red_card_against/
Stukje passie
Bij een 2-0 voorsprong in de 25e minuut, daarna 2-3 verloren (lol)quote:
Zonder nou direct te zeggen dat hij anders zonder moeite de absolute wereldtop zou halen, is zijn bovenkamer wel de beperkende factor in zijn carrière.quote:Op zondag 2 november 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij een 2-0 voorsprong in de 25e minuut, daarna 2-3 verloren (lol)
Ook al zijn tweede directe rode daar. Kökcü is niet helemaal 100. Stukje Steven Berghuis
Nou, ja, half mee eens. Ook gewoon net niet goed genoeg.quote:Op zondag 2 november 2025 23:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zonder nou direct te zeggen dat hij anders zonder moeite de absolute wereldtop zou halen, is zijn bovenkamer wel de beperkende factor in zijn carrière.
Ik denk dat hij zeker een breedtespeler voor een topteam of een belangrijke speler in een subtopteam zou kunnen zijn als hij niet regelmatig kortsluiting had.
Ik weet het niet. Zijn laatste halfjaar bij ons was wel ongekend niveau voor ons. Maar zonder Slot was het nooit meer geworden dan een bonkige luie 10.quote:Op maandag 3 november 2025 07:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nou, ja, half mee eens. Ook gewoon net niet goed genoeg.
Dat maakt voor mij dat dit geen schorsing voor minimaal 10 wedstrijden zou moeten zijn. Nu accepteer ik drie wedstrijden.quote:Op maandag 3 november 2025 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wel mooi dat de overtreding op Edson Alvarez is, toch?
quote:Op maandag 3 november 2025 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wel mooi dat de overtreding op Edson Alvarez is, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |