Ik weet zelf niet hoe het eerst werkte, maar bij ons gaat dit heel soepel en hoor ik andere ledeb zeggen dat het zo’n vooruitgang is.quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:37 schreef Hanca het volgende:
QR code werkt hier lokaal blijkbaar niet: https://www.middengroning(...)in-midden-groningen/
Ja, maar die moet je tijdens je functie als stembureaulid wel afdekken.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:57 schreef borbit het volgende:
Mag je wel gewoon een tatoeage van je favoriete politieke partij op je voorhoofd hebben ?
Hoe vond je het? Zou je het nog een keer doen?quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:43 schreef miss_sly het volgende:
694 op mijn bureau. Acht partijen en een lokale partij met bijna 200 stemmen op mijn bureau het grootste. Is ook wel in de hele gemeente zo, denk ik.
Zeker!quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vond je het? Zou je het nog een keer doen?
Fijn dat je het leuk hebt gevonden.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:48 schreef miss_sly het volgende:
Zeker!
En ik vind het oprecht erg prettig om twee shifts te draaien en dan te gaan tellen. Ik heb lekker thuis geluncht en avondeten gegeten.
Op het stembureau werd ook bijzonder goed gezorgd met koffie, thee, fris, water, wat tussendoortjes.
Ik vond het hartstikke leuk.
We hadden twee ploegen van vier personen. Beide ploegen hadden een dienst van vier uur en een dienst van drie uur en we telden gezamenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk hebt gevonden.
Was je eigenlijk de enige op jouw stembureau met een gebroken dienst, of hadden andere stembureauleden dat ook?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |